امروز شنبه 8 ارديبهشت 1403 ساعت 13 : 8 دقیقه
1مجموع 4 خبر

    انتخاب ریموت کنترل جرثقیل ساگا

    از ریموت کنترل ساگا در محیط های خشک و خنک استفاده نمایید. ریموت کنترل ساگا را در معرض نور مستقیم قرار ندهید. کار با ریموت کنترل جرثقیل ساگا را به خوبی بیاموزید. >> ادامه مطلب

    کوپلینگ

    کوپلینگ چرخ دنده ای از رایج ‌ترین انواع کوپلینگ ها هستند و این کوپلینگ گشتاور را از محرک به متحرک انتقال می دهد. خرید کوپلینگ Gear باید در نوع مناسبی انجام شود. >> ادامه مطلب

    لوازم یدکی گریدر کوماتسو

    فروشگاه پارت یدک راهسازی یکی از مراکز معتبر پخش لوازم یدکی گریدر کوماتسو در کشورمان است که فروش قطعات گریدر کوماتسو با در نوع اصلی و با کیفیت ارائه می نماید. >> ادامه مطلب

    لوازم یدکی بیل مکانیکی ولوو

    مرکز پارت یدک راهسازی از مراکز معتبر فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی ولوو در کشورمان است که انواع قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز بیل مکانیکی و سایر ماشین آلات سنگین را با قیمت مناسب به فروش می رساند. >> ادامه مطلب
1مجموع 4 خبر

ماشین آلات راهسازی شامل انواع ماشین آلات سنگینی هستند که برای امور عمرانی و ساخت و ساز ها می توان از آنها بهره برد. ماشین های مذکور برای انجام پروژه های راهسازی و معدنی مورد استفاده قرار می گیرند و کار با این ماشین آلات بسیار آسان برای پیشبرد پروژه ها بوده و در صورت استفاده نکردن از ماشین آلات راهسازی ، پروژه های کاری می تواند مدت ها به طول انجامد و در مواردی غیر ممکن باشد.

ماشین آلات راهسازی

انواع ماشین آلات راهسازی برای کار های سنگین و سختی که در بخش عمران وجود دارد مورد استفاده قرار می گیرند.این ماشین آلات هم در داخل کشور و هم در خارج از کشور به تولید می رسند و با توجه به نوع فعالیتی که دارند شامل انواع گوناگونی می باشند. قطعات ماشین آلات نیز توسط کمپانی های تولید ماشین آلات راهسازی به تولید رسیده تا در زمان‌ های نیاز به تامین قطعه بتوان از این مراکز خرید قطعات ماشین آلات راهسازی را انجام داد.

خرید قطعات ماشین آلات راهسازی

 قطعات ماشین آلات راهسازی شامل انواع بخش ها و اجزای ماشین ها می باشد که در زمان هایی دچار آسیب خواهند شد. آسیب قطعات می ‌تواند به دلیل استفاده نامناسب و نگهداری غیر اصولی از ماشین ها باشد اما در مواردی هم طول عمر قطعات تمام شده و دچار فرسودگی می گردد ، در هر صورت نیاز به قطعات ماشین آلات راهسازی در دوره هایی وجود دارد و می توان با مراجعه به مراکز ارائه دهنده ی این قطعات ، تامین قطعه را انجام داد.

انواع قطعات ماشین آلات راهسازی

ماشین آلات راهسازی تنوع بسیار زیادی دارند و برخی از انواع ماشین ها عبارتند از لودر ،گریدر، بیل مکانیکی ،غلطک، بلدوزر و غیره. هر یک از این ماشین آلات می تواند فعالیت هایی را انجام دهد و در زمان هایی که به قطعات ماشین آلات راهسازی نیاز دارید با توجه به نوع ماشین و مدل آن می توانید نسبت به تامین قطع اقدام نمایید. پروژه‌های عمرانی، کارهای سنگین و سختی دارند که با استفاده از ماشین‌های سنگین انجام می گیرد به دلیل شرایط دشوار و فشار زیادی که به تجهیزات سنگین وارد می شود امکان بروز اختلال در هر یک از قطعات وجود دارد.ایجاد هرگونه آسیب در لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی می تواند موجب عدم کارکرد وسیله و کار کرد نامناسب آن شود ، به همین منظور باید فوراً نسبت به تعویض قطعه اقدام نمود. قطعات ماشین آلات راهسازی که در نوع مرغوب هستند، دارای کیفیت خوبی بوده و ماندگاری بالایی دارند اما برخی از قطعات که در برند های ناشناخته و یا انواع تقلبی می باشند کیفیت بسیار ضعیفی داشته و در کوتاه ترین زمان دچار مشکل خواهند شد.

خرید انواع ماشین آلات راهسازی

شاید دغدغه بسیاری از افراد خرید ماشین آلات راهسازی و معدنی باشد اما در این زمینه باید بگوییم که شما می توانید به راحتی از طریق سایت های اینترنتی خریدتان را انجام دهید. امروزه فروشندگان ماشین آلات راهسازی فروش خود را در سطح کشور و در بستر اینترنت گسترش داده‌اند تا افراد بتوانند به راحتی خرید هایشان را انجام دهند.البته در خرید های اینترنتی دقت کنید که هر فروشگاهی مورد اطمینان نبوده و حتماً به نمایندگی های معتبر مراجعه کنید تا بتوانید ماشین آلات راهسازی را در نوع باکیفیت تهیه کنید همچنین معمولا این مراکز، فروش قطعات ماشین آلات راهسازی و سنگین را نیز ارائه می‌ کنند که می ‌توانید نسبت به تامین قطعه نیز اقدام نمایید.

ماشین آلات راهسازی

انواع ماشین آلات راهسازی

  • بیل مکانیکی

 بیل مکانیکی یکی از ماشین آلات پرکاربرد در امور عمرانی است که برای ایجاد گودال و انتقال خاک و همچنین تخریب و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. این ماشین متشکل از سه بخش اتاقک گردان، قسمت جلویی ماشین و ارابه می باشند و در انواع بیل کششی، بیل مکانیکی با جام معکوس، جرثقیل و بیل مکانیکی با سیستم کابلی میباشند. این نوع از ماشین آلات راهسازی بسیار کاربردی بوده و می‌ تواند همزمان کار لودر و بیل مکانیکی را انجام دهد البته اندازه بکهو لودر از لودر و بیل مکانیکی کوچک تر است و برای حجم کاری کمتر مناسب می باشد و به منظور ایجاد کانال کوچک حفاری های کم عمق و سایر فعالیتهای سطحی می توان از بکهولودر استفاده کرد.

  • اسکریپر

 اسکریپر یکی از انواع ماشین آلات راهسازی است که به تنهایی عملیات بارگیری و تخلیه مواد خاکی را انجام می دهد. از اسکریپر می توان برای مسافت های طولانی استفاده کرد. این ماشین در انواع بدون موتور و نوع موتور دار به تولید می‌ رسد.

  • لودر

لودرها یکی از کاربردی ترین ماشین آلات راهسازی می باشند که در مکان های ساخت و ساز معمولاً یک یا چند لودر به چشم می‌خورد. لودر ها در انواع لودر چرخ لاستیکی ، لودر چرخ زنجیری و بکهو لودر تولید می شوند. لودر ها می توانند برای عملیات خاکبرداری، انتقال خاک، بارگیری کامیون ها و غیره مورد استفاده قرار گیرند.

  • کامیون

یکی از ساده ترین ماشین آلات راهسازی که افراد زیادی با آن آشنا هستند کامیون ها می باشد. از کامیون برای حمل مواد خاکی و مصالح استفاده می شود. با استفاده از کامیون می توان حجم زیادی از خاک را جابجا کرد و این وسیله و در تقریباً تمامی پروژه ها به چشم می خورد.به طور کلی کامیون ها در دو نوع کامیون معمولی و کامیون کمرشکن به تولید می رسد.

  • غلطک

غلطک یکی از انواع ماشین آلات سنگین است که برای متراکم کردن خاک با خارج کردن هوا از خاک در لایه های سطحی زمین به کار می‌رود غلطک خود انواع بسیار زیادی دارند که برای پروژه های مختلف می توان از نوع مناسب غلتک استفاده کرد. غلتک ها شامل غلطک متراکم کننده، غلتک کفشک دار ، غلطک پنوماتیک ،غلطک فولادی صاف، غلطک پاچه بزی ،غلطک شبکه ای و... اشاره کرد.

ماشین آلات راهسازی

  • تراکتورها و بلدوزر ها

 تراکتور یکی از ماشین آلات راهسازی است که برای جلو راندن و یا کشیدن بار به کار می‌رود. بر روی این تراکتورها ، امکان استفاده از لوازم مکانیکی وجود دارد و به طور کلی در تراکتور ها را میتوان در نوع استاندارد و دنده اتوماتیک خریداری کرد و از نظر چرخ های این ماشین آلات راهسازی می توان آنها را در انواع تراکتور چرخ زنجیری و تراکتور چرخ لاستیکی دسته بندی نمود.بلدوزر ها به منظور ایجاد راه اولیه ،جابجا کردن خاک و پاکسازی زمین و غیره استفاده می شود.

1234567