امروز شنبه 8 ارديبهشت 1403 ساعت 14 : 58 دقیقه
1مجموع 1 خبر

    لوازم یدکی بسترن با ضمانت

    لوازم یدکی بسترن شامل لوازم یدکی بسترن B50، لوازم یدکی بسترن BF50 و لوازم یدکی بسترن B30 و... می باشد که هر یک شامل تفاوت هایی با یکدیگر بوده و برای خرید لوازم یدکی بسترن باید به مدل خودروی خود توجه داشته باشید. >> ادامه مطلب
1مجموع 1 خبر

خودروی بسترن از محصولات کمپانی فاو چین می باشد که انواع مدل های بسترن را به تولید رسانده است. امروزه انواع خودرو های بسترن توسط شرکت بهمن موتور مونتاژ می شود. پیش از ورود خودروهای چینی به کشورمان افراد خودرو های خارجی را به کار می بردند و آن را به سایر خودروها ترجیح می ‌دادند اما با ورود خودروهای چینی تحول عظیمی در بازار های خودرو ایجاد شد. ویژگی خودرو های چینی جذابیت و کیفیت بالای خودرو ها در کنار قیمت ارزان آن می باشد ، از طرفی لوازم یدکی خودروهای چینی در کشور به وفور یافت می‌شود و این یکی از مزیت های بزرگ برای تامین قطع و پایین آمدن هزینه ی تعمیرات خودرو میشود. خودروی بسترن به دلیل کیفیت بالایی که داشت مورد توجه افراد قرار گرفت. قطعات بسترن در بازار به فروش می رسد و افراد در زمان های مورد نیاز می توانند به راحتی انواع لوازم یدکی بسترن را تهیه نمایند.

لوازم یدکی بسترن

فروش لوازم یدکی بسترن با کیفیت های مختلفی انجام می گیرد و لوازمی که توسط کارخانه مزدا در چین تولید شده ، دارای سطح کیفی بسیار بالایی هستند. بنابراین برای خرید لوازم یدکی بسترن بسیار مهم است که به مراکز معتبر مراجعه کنید و انواع قطعات را در نوع اورجینال تهیه نمایید. فروشندگان معتبر همواره به مشتریانشان توجه ویژه ای دارند و رضایت آنها برایشان مهم می باشد.

انواع لوازم یدکی بسترن

خودروی بسترن یکی از خودروهای چینی پرطرفدار در ایران می باشد که در سال ۲۰۰۶ به تولید رسید. مونتاژ خودرو های بسترن توسط شرکت بهمن موتور انجام می گیرد و این خودروها یکی از پرطرفدارترین خودرو های چینی در بازار می باشد. طراحی جذاب خودروی بسترن در کنار امکانات ویژه آن موجب شده توجه متقاضیان خرید خودرو به خودروهای بسترن جلب شود. با توجه به تامین قطعات توسط فروشندگان بزرگ به صورت گسترده ، افرادی که قصد خرید لوازم یدکی بسترن را دارند با مراجعه به تامین کنندگان می توانند این قطعات را با قیمت پایین تری خریداری کند.

خرید لوازم یدکی بسترن با کیفیت بالا

 افراد در زمان استفاده از خودرو با آسیب قطعه و خرابی آن روبرو شوند به همین جهت نیاز به تامین قطعه دارند. برای خرید لوازم یدکی بسترن می توان هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی اقدام نمود. خرید لوازم یدکی بسترن به صورت اینترنتی به دلیل آسان بودن و نیاز به صرف زمان کوتاه بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است بنابراین برای خرید قطعات بسترن به صورت اینترنتی با یافتن یک مرکز معتبر فروش قطعات و لوازم یدکی بسترن می‌توانید اقدام به تهیه این قطعات نمایید. برای خرید قطعات بسترن به کیفیت آن دقت بالایی داشته باشید زیرا انواع قطعات بسترن در هر نوع تقلبی و اورجینال به فروش می رسد و مراکز فروش لوازم یدکی بسترن هر یک از این قطعات را ارائه می کنند به همین جهت باید قطعه اصلی را از تقلبی بشناسید. شناخت قطعات اصلی از تقلبی کار ساده ای نیست زیرا این قطعات بسیار شباهت زیادی به هم دارند و تنها متخصصین می توانند فرق این قطعات را متوجه شوند به همین دلیل در صورتی که از نمایندگی های فروش لوازم یدکی بسترن خرید این قطعات را انجام دهید می توانید از خرید خود اطمینان حاصل نمایید.

لوازم یدکی بسترن

فروش لوازم یدکی بسترن با قیمت ارزان

 قیمت از مهم ترین موارد در خرید لوازم یدکی بسترن می باشد و مراکز فروش لوازم یدکی بسترن قیمت های مختلفی را ارائه می ‌کنند. این قیمت با توجه به کیفیت قطعات در نظر گرفته می‌ شود زیرا لوازم یدکی بسترن در سطوح کیفی مختلفی عرضه می شوند و در صورتی که می خواهید و قطعات با کیفیتی را تهیه کنید باید بودجه ‌ای مناسب را به این کار اختصاص دهید. قطعات بسترن اصلی دارای قیمت بالاتری می باشند اما خرید این قطعات کاملا به صرفه خواهد بود زیرا لوازم یدکی بسترن در نمونه اصلی دارای کیفیت بالایی است و کارایی بسیار خوبی در خواهد داشت اما قطعات تقلبی بی کیفیت هستند و نمی توان از آنها در مدت زمان طولانی استفاده کرد زیرا فورا دچار آسیب خواهد شد. به همین جهت بسیار مهم است که قطعات اصلی را گرچه با هزینه بالاتر تهیه کنید. امروزه نمایندگی ها دارای وب سایت اختصاصی هستند که می توانید به راحتی از این مجموعه‌ ها خریدتان را انجام دهید و نیاز به مراجعه نخواهید داشت.

لوازم یدکی بسترن

قیمت لوازم یدکی بسترن

 بسترن در مقایسه با خودروهای هم رده بسیار ارزان تر است و این خودرو با توجه به تحریم ها و قیمت ارز و مسائل اقتصادی ، امروزه با افزایش قیمت مواجه شده است بنابراین لوازم یدکی بسترن نیز گرانتر شده اند اما همچنان در مقایسه با خودرو های دیگر خارجی قیمت مناسب تری دارند. خودرو سواران می‌ دانند که هزینه خودروهای چینی نسبت به سایر خودرو های خارجی که شامل خودرو های اروپایی، ژاپنی و کره‌ای است بسیار پایین تر می باشد و با توجه به امکانات خاص این خودروها و کیفیت و زیبایی آنها ،خرید آن ها به صرفه تر خواهد بود. در سال های اخیر به جهت بالا رفتن قیمت لوازم یدکی بسترن و سایر خودرو ها قطعات تقلبی زیادی وارد بازار شده و سودجویانی به دنبال فروش قطعات بی کیفیت می باشند و نیاز است که افراد دقتشان را بالا ببرند و در انتخاب قطعات بررسی‌ های لازم را انجام دهد. لوازم یدکی بسترن نیز در انواع تقلبی نیز در بازار یافت می‌ شود که شباهت زیادی به نمونه اصلی دارند و برای اینکه بتوانید خرید لوازم یدکی بسترن را در نوع اصلی انجام دهید حتما باید به مراکز معتبر و نمایندگی ها مراجعه نمایید. مراکزی که قابل اعتماد هستند ، مناسب برای خرید این قطعات می باشند. امروزه یافتن چنین مراکزی نیاز به دقت و بررسی زیادی دارد. قطعات بسترن شامل انواع قطعات موتوری، قطعات بدنه ،چراغ ها، قطعات جلوبندی و تعلیق، قطعات سیستم ترمز، بلبرینگ ها ،قطعات برقی و غیره می باشد. هر یک از این بخش ها شامل انواع قطعاتی هستند که مورد نیاز به این خودرو بوده و خودرو بسترن نیز در زمان استفاده ممکن است نیاز به قطعه پیدا کند و مصرف کنندگان این خودرو باید در جهت خرید قطعات بسترن اقدام نمایند. 

1234567