امروز یکشنبه 18 شهريور 1403 ساعت 4 : 33 دقیقه
آموزشگاه شیرینی پزی و دریافت مدرک

آموزشگاه شیرینی پزی و دریافت مدرک

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | شنبه 23 تير 1403 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

شیرینی ها و کیک ها از خوراکی هایی هستند که در مجالس سرو می شوند و از اهمیت بالایی برخوردارند. طرز درست کردن شیرینی ها بسیار مهم است تا بتوان شیرینی ها را به صورت حرفه ای درست کرد. طرز تهیه مواد اولیه ، پخت شیرینی ها و تمام نکات مهم در شیرینی پزی را باید آموزش دید. شناخت ماهیت مواد اولیه بسیار مهم است و می تواند به شما کمک کند که شیرینی پزی را به صورت ماهرانه انجام دهید. پایه و اساس شیرینی ها ، شکر یا شیرینی موجود در آن است. آرد نیز به عنوان پایه ی اصلی در شیرینی ها و کیک ها می باشد که با توجه به نوع شیرینی ، از آرد مناسب باید استفاده نمود. درست کردن کیک و شیرینی ها نیاز به دانستن تکنیک های شیرینی پزی دارد. افراد برای یادگیری شیرینی پزی به آموزشگاه شیرینی پزی و قنادی مراجعه می کنند و در صورتی که بتوانند دوره ها را سپری کنند، صدور مدرک بین المللی قنادی و شیرینی پزی در آموزشگاه قنادی انجام می شود. امروزه دوره های شیرینی پزی هم به صورت حضوری برگزار می شود که هنرجویان در کلاس ها شرکت دارند و هم به صورت آنلاین انجام می گیرد که افراد با استفاده از تبلت یا تلفن همراه می توانند در دوره ها شرکت کنند و دوره را به صورت آنلاین سپری کنند. افرادی که در دوره های شیرینی پزی شرکت می کنند ، پس از پایان دوره می توانند در قنادی ها مشغول به کار شوند. تاریخچه ی شیرینی پزی در ایران ، قدمت بالایی دارد. انواع شیرینی ها مانند قرابیه تبریزی ، پشمک، کلوچه، شیرینی اتابکی قزوین ، نقل و نبات و... از انواع شیرینی های سنتی به شمار می روند.

آموزشگاه قنادی

دوره شیرینی پزی در آموزشگاه قنادی

شیرینی پزی یکی از حرفه هایی است که هم برای استفاده ی شخصی و هم برای راه کسب و کار مورد استفاده قرار می گیرد. آموزش های شیرینی پزی بسیار گسترده است و مباحث مختلف در دوره های شیرینی پزی ارائه می شود. آموزش آموزش شیرینی باقلوا، آموزش‌ های شیرینی خانگی، آموزش شیرینی مارمالادی، آموزش انواع پای، آموزش ترافل، آموزش شیرینی عید، آموزش کروسان و پیراشکی، آموزش مافین و ... از  آموزش هایی است که در دوره های شیرینی پزی ارائه می شود. شیرینی پزی از زیر شاخه های آشپزی است که خود به شاخه های مختلف دسته بندی می شود. طرز تهیه ی هر یک از شیرینی ها متفاوت از دیگری است و آموزش شیرینی پزی از مبتدی به حرفه ای انجام می گیرد. دوره های آموزش شیرینی پزی ، باید جامع باشد و استاد شیرینی پزی بتواند حرفه ی شیرینی پزی را به هنرجو انتقال دهد. نحوه ی آموزش شیرینی پزی بسیار مهم است. در برخی از آموزشگاه ها ، آموزش ها به صورت تئوری بوده و هنرجو به دلیل این که اموزش ها را به صورت عملی دریافت نمی کند ، در این حرفه تسلط کافی را ندارد. بنابراین انتخاب مجموعه ی آموزشگاه قنادی برای دریافت دوره های آموزش شیرینی پزی و کیک پزی بسیار مهم است.

صدور مدرک بین المللی قنادی و شیرینی پزی

از مهم ترین مواردی که افراد برای شرکت در دوره های شیرینی پزی ، به آن نیاز دارد صدور مدرک بین المللی قنادی و شیرینی پزی است. آموزشگاه قنادی معتبری که به صورت رسمی و حرفه ای در زمینه ی شیرینی پزی فعالیت دارند در پایان دوره به هنرجویان مدرک شیرینی پزی اعطا می کنند. فراگیران در دوره های آموزش شیرینی پزی، در صورت موفقیت در دوره و آزمون، به عنوان تاییدیه بر مهارتی که دارند ، مدرک شیرینی پزی اخذ می نمایند. در آموزشگاه شیرینی پزی پرتیکان ، دوره های آموزش شیرینی پزی برگزار می گردد و با شرکت در این دوره ها ، شیرینی پزی را به صورت کامل می آموزید  و در پایان دوره ۱ انجام می شود. صدور مدرک بین المللی قنادی و شیرینی پزی به منزله به اتمام رساندن دوره و دریافت مهارت‌ ها می‌ باشد.

آموزشگاه قنادی

دوره ها در آموزشگاه قنادی

قنادی از مشاغل مهم است و در کافه ها ، قنادی ها و... از قنادان حرفه ای بهره می برند. قنادان شیرینی ها و کیک ها را به صورت ماهرانه درست می کنند. مواد اولیه ی مورد استفاده در شیرینی های مختلف، به عمل آوردن کیک و شیرینی ، مراحل پخت کیک ، فروش کیک، بسته بندی و... را به خوبی می دانند. قناد در آشپزخانه به درست کردن کیک و شیرینی می پردازد. شیرینی پزی دارای فوت و فن ها خاص خود است و دانستن این فوت و فن ها موجب تمایز میان قنادان است. در صورتی که آموزشگاه شیرینی پزی از بهترین اساتید شیرینی پزی در آموزشگاه قنادی برای ارائه ی آموزش ها بهره برد ، می تواند انواع کیک  هایی که موجب پخت بهتر کیک و شیرینی می شود را آموزش دهد. قناد با دانستن میزان مواد اولیه ی مورد نیاز برای حجم های مختلف از شیرینی ها و با استفاده از مواد اولیه ی مرغوب می تواند شیرینی های خوشمزه را درست کند. قناد ماهر فردی است که مهارت کافی در درست کردن کیک و شیریتی ها را دارد. این افرد نیاز است که مدت زمان طولانی را به پخت کیک و شیرینی پزی بپردازد، بنابراین علاقه در این کار بسیار مهم است.  در صورتی که قناد در شیرینی پزی علاقه داشته باشد می تواند به راحتی این کار را با لذت انجام دهد.  هر یک از شیرینی ها نیاز است که به صورت جداگانه تهیه شوند  زیرا مواد  اولیه ی آن ها با هم متفاوت است بنابراین قناد برای درست کردن هر یک از شیرینی ها ، مواد اولیه ی مختلف را به کار می گیرد و تکنیک های پخت همان شیرینی را در نظر می گیرد. برای یادگیری فنون قنادی با مراجعه به سایت پرتیکان و شرکت در دوره های برگزاری در آموزشگاه شیرینی پزی پرتیکان می توانید آموزش ها را به طور کال دریافت کنید. در این دوره ها دستورالعمل پخت انواع شیرینی ها آموزش داده می شود و در پایان دوره صدور مدرک بین المللی قنادی و شیرینی پزی انجام می‌ گیرد. در پخت شیرینی ها در قنادی یا در کافه ها ، نیاز است که خلاقیت به خرج دهید و ابتکارات خلاقانه ی شما می تواند طعم جدید بیافریند که ممکن است با استقبال بسیار زیادی روبرو شود و برای این کار باید مهارت های اولیه را آموخته باشید تا بتوانید شیرینی های جدیدی درست کنید.

آموزشگاه قنادی

با یادگیری شیرینی پزی در آموزشگاه قنادی می‌ توانید در انواع مجموعه‌ ها به فعالیت بپردازید. در بخش کسب و کار های آنلاین استفاده از این مهارت بسیار کاربردی خواهد بود. راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی به وسیله آموزش در دوره‌ های شیرینی پزی امکان‌پذیر است و افرادی که می‌ خواهند در خانه کسب و کار خانگی راه‌ اندازی کنند می‌ توانند از این فرصت استفاده نمایند. با یادگیری شیرینی پزی می‌ توانید انواع شیرینی‌ ها را در منزل درست کرده و آن را به فروش برسانید. امروزه افراد زیادی از کسب و کار شیرینی‌ پزی در خانگی بهره‌ مند هستند و از این راه کسب درآمد دارند. از طریق آموزشگاه شیرینی پزی پرتیکان می‌ توانید دوره‌ ها را سپری کرده و انواع شیرینی‌ ها را به راحتی درست کنید. صدور مدرک شیرینی پزی و قنادی از طریق این مجموعه انجام می‌ گیرد و شما می‌ توانید مدرک خود را در پایان دوره دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کلاس‌ های آموزش شیرینی پزی با همکاران ما در این آموزشگاه تماس حاصل فرمایید.

1234567