امروز یکشنبه 27 خرداد 1403 ساعت 8 : 28 دقیقه
نایلون حبابدار در انواع مختلف

نایلون حبابدار در انواع مختلف

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | دوشنبه 14 فروردین 1402 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

شیوه ی بسته بندی برای حمل و نقل کالا ها و ارائه ی آن به مشتری بسیار مهم می باشد و استفاده از متریل بسته بندی مناسب حائز اهمیت است. کاخانجات و تولید کنندگان برای عرضه ی محصولاتشان به مشتریان ، از انواع متریال بسته بند ی استفاده می کنند که یکی از این متریال پر مصرف که همه ی ما آن را می شناسیم ، نایلون حبابدار است. نایلون حباب دار یا نایلون صربه گیر پلاستیکی شفاف و با ضخامت کم است که برای حفاظت از کالا ها مورد استفاده قرار می گیرد. نایلون حبابدار می تواند از کالا ها در برابر ضربه حفاطت نموده و در نتیجه محصولات به صورت سالم حمل و نقل می شود. همچنین این نایلون ها در مقابل ورود آلودگی و گرد و غبار و رطوبت نیز مقاوم هستند.

شرکت دریا پلاستیک یکی از شرکت های معتبر در زمینۀ تولید نایلون های بسته بندی است. انواع نایلون های بسته بندی مانند پلاستیک حبابدار توسط این مجموعه با بالاترین کیفیت عرضه می شود. برای خرید نایلون حبابدار و سایر نایلون ها به سایت دریا لاستیک مراجعه نمایید و خریدتان را به صورت اینترنتی انجام دهید.

نایلون حبابدار

 اگر برای بسته بندی محصولاتتان به دنبال کاوری کاربردی و ارزان قیمت می باشید که بتواند از آسیب دیدن محصولات جلوگیری کند به شما پیشنهاد می کنیم که از نایلون حبابدار استفاده کنید. نایلون حبابدار دارای سطحی پر از حباب های پرشده از هوا است که برای ضربه گیری در بسته بندی کالا ها مورد استفاده قرار می گیرد.

نایلون حباب دار

با استفاده از نایلون ضربه گیر ، کالا ها از آسیب دیدگی محافظت خواهند شد و این نایلون مقاومت بالایی در مقابل ضربه دارد. شرکت دریا پلاستیک به دلیل تولید مستقیم و فروش انواع نایلون های بسته بندی از جمله نایلون حبابدار، قیمت گذاری بسیار مناسبی را برای محصولات در نظر گرفته است. برای خرید نایلون حبابدار با کیفیت بالا و قیمت ارزان به سایت دریا پلاستیک مراجعه کنید.

استفاده از نایلون حبابدار

 یکی از انواع نایلون های بسته بندی ، نایلون حبابدار است که این نایلون کاربرد گسترده ای در صنعت بسته بندی دارد. همان طور که مشاهده می کنیم در بسیاری از بسته بندی ها از نایلون حبابدار استفاده می شود تا بتوان از کالا ها در برابر آسیب دیدگی حفاظت کرد. نایلون حبابدار قادر به ضربه گیری قوی است به طوری که از شکستگی، خط و خراش، ترک خوردگی و.. کالا جلوگیری به عمل می آورد. نایلون حبابدار برای بسته بندی خانگی و صنعتی به کار می رود. نایلون حبابدار دارای حباب های برجسته بر روی سطحش می باشد که این نایلون ضربه گیری قوی را انجام می دهد. نایلون حباب دار در انواع مختلفی به تولید می رسد که یکی از دسته بندی های آن بر اساس تعداد لایه است. نایلون ضربه گیر در تعداد لایه ی مختلف به تولید می رسد.

شرکت دریا پلاستیک مفتخر است با ارائه ی نایلون های با کیفیت و ارزان قیمت توانسته موجب رضایت و خشنودی تمامی مشتریانش گردد.

نایلون حبابدار

کاربرد نایلون ضربه گیر

 در ادامه به کاربرد های نایلون حبابدار می ‌پردازیم. همانطور که گفتیم نایلون حبابدار ضربه گیر است که به منظور جلوگیری از ضربه به کالا ها در بسته بندی ها به کار می رود. نایلون حباب دار می تواند به تنهایی و یا در کنار سایر متریال بسته بندی به کار رود. همه ی ما نایلون حبابدار را مشاهده کرده‌ ایم و اطلاعاتی را درباره آن داریم این نایلون برای بسته بندی انواع محصولات و کالا ها استفاده می شود. جحباب های موجود بر روی سطح پلاستیک حبابدار مانع از ورود ضربه به کالا ها شده و در نهایت لوازم از جمله کالا های شکستنی و حساس به صورت سالم به دست مشتریان می رسد. همچنین پلاستیک حبابدار به منظور پوشش دهی به لوازم در هنگام جابجایی و اسباب کشی مورد استفاده قرار می گیرد.امروزه از نایلون صربه گیر به عنوان یک ضربه گیر و محافظ قوی برای بسته بندی ها استفاده می شود اما در ابتدا نایلون حبابدار به عنوان کاغذ دیواری به تولید رسیده بود. در ابتدا تولید نایلون حبابدار به عنوان نوعی کاغذ دیواری بافت دار انجام گرفت و در نهایت با توجه به ویژگی‌ های بسیار خوب این نایلون ، در صنعت بسته بندی از نایلون حبابدار استفاده شد. برخی از کاربردهای مهم نایلون ضربه گیر عبارتند از:

  •  -بسته بندی لوازم خانگی
  •  -بسته بندی لوازم الکترونیکی
  •  -بسته بندی محصولات چوبی
  •  -بسته بندی قطعات خودرو
  • -بسته بندی در صنف های شیشه
  • -بسته های صنعتی

و...

نایلون حبابدار

خصوصیات نایلون ضربه گیر

  • جلوگیری از ورود رطوبت به بسته‌بندی
  • مانع از نفوذ نور
  • جلوگیری از نفوذ گرد و غبار
  • عایق حرارتی و صوتی
  • ضربه گیری قوی
  • قیمت ارزان

فروش نایلون حبابدار با قیمت ارزان

نایلون ضربه گیر در انواع مختلفی به تولید می رسند، به طور مثال این نایلون ها در انواع دو لایه، سه لایه و پنج لایه می باشند و برای بسته بندی های مختلف می توان از آن استفاده کرد. حفاظت از کالا ها با استفاده از پلاستیک حبابدار مقرون به صرفه است و می‌ توانید این نایلون را در ابعاد و اندازه دلخواه تهیه کنید. شرکت دریا پلاستیک با توجه به سفارش مشتریان ، نایلون حبابدار را در تعداد لایه و ابعاد مختلف به تولید می رساند و آن را با قیمت ارزان به دست مشتریان می رساند. برای خرید نایلون حباب دار به سایت دریا پلاستیک مراجعه کنید و با کارشناسان فروش ما در این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

نایلون ضربه گیر

 قیمت نایلون ضربه گیر و یا نایلون حبابدار به عوامل متعددی بستگی دارد فاکتورهای مهمی از قبیل کیفیت ،مواد اولیه، تعداد لایه نایلون حبابدار ،ابعاد و اندازه ،قطر حباب ها ،چاپ، نوع، رنگ و غیره در قیمت نایلون ضربه گیر موثر می باشد. در تعیین قیمت نایلون حباب دار، قیمت روز مواد اولیه پتروشیمی بسیار موثر است همچنین در صورتی که شما بتوانید این نایلون ها را به صورت مستقیم از تولید کنندگان مانند شرکت دریا پلاستیک تهیه کنید ، می توانید با قیمت مناسب تری خرید نایلون ضربه گیر را انجام دهید. برای خرید نایلون حبابدار باید به نکات مهمی توجه داشته باشید تا بتوانید این نایلون را متناسب با بسته بندی های مورد نظر خود تهیه کنید. کیفیت نایلون حبابدار بسیار مهم است و بر کیفیت بسته بندی تاثیر مستقیم دارد. اندازه ی حباب های نایلون یکی از موارد مهمی است که باید به آن دقت شود. نایلون های حبابدار ، حباب هایی در سایز های مختلف به تولید می ‌رساند که حباب های ریز تر برای محصولات کوچکتر و نایلون حبابدار با حباب های بزرگ تر برای کالا های بزرگتر مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین تعداد لایه یکی از مهم ترین نکات در خرید نایلون حباب دار می باشد. همانطور که گفتیم نایلون حبابدار در تعداد لایه های مختلفی به تولید می‌ رسد که هرچه تعداد لایه ها بیشتر باشد ، بسته بندی مقاوم تر و ضربه گیری آن بیشتر خواهد بود.

تایلون حبابدار

بنابراین برای کالا های شکستنی و حساس از نایلون حباب دار با تعداد لایه بیشتر استفاده می شود. نایلون های حبابدار تنوع بالایی دارند که از انواع مدل های آن می توان به نایلون ضربه گیر فوم دار، نایلون حبابدار ضد الکتریسیته‌ ساکن، نایلون حبابدار کیسه ای و غیره اشاره کرد. شرکت دریا پلاستیک در تلاش است تا با ارائه محصولات با کیفیت و خدمات عالی تجربه خریدی لذت بخش را برای شما به ارمغان آورد.

https://daryapelastic.com/

1234567