امروز شنبه 31 شهريور 1403 ساعت 4 : 21 دقیقه
بهترین تابلو ساز در تهران

بهترین تابلو ساز در تهران

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | چهارشنبه 17 مرداد 1403 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

تابلو سازی تبلیغاتی از روش‌ های موثر برای تبلیغات برند و کسب و کار می‌ باشد. استفاده از تابلو ها برای تبلیغ محصولات یا خدمات مورد استفاده قرار می‌ گیرد. از تابلو ها برای مکان‌های مختلف مانند فروشگاه‌ ها، نمایشگاه‌ ها رستوران‌ ها و غیره استفاده می‌ شوند و تابلو سازی تبلیغاتی در انواع مختلفی تقسیم بندی می‌ شود و می‌ توان تابلو ها را در نمونه‌ های مختلف مانند تابلو نئون، تابلو چلنیوم، تابلو استیل، تابلو فلزی، تابلو فلکسی، تابلو بنر و غیره مشاهده کرد. تابلو ساز به عنوان فردی که تابلو ها را طراحی و تولید می‌ کند باید مهارت لازم را در تابلو سازی داشته باشد و بتواند بهترین تابلو ها را اجرا نماید.

 انواع تابلو سازی

تابلو ها در گروه تابلو سازی راما توسط تابلو ساز در تنوع بالا ساخته می‌ شوند و هر یک از متریال مختلف ساخته می شوند که عبارتند از:

  • تابلو نئون

تابلو نئون از تابلو های اقتصادی است که از پلاستیک ساخته شده است. در تابلو نئون از نورپردازی استفاده می شود و لامپ های نئونی در آن قرار دارد. تابلو ساز می تواند طراحی های مختلفی را انجام دهد.

  • تابلو ال ای دی

یکی از انواع تابلو ها را تابلو ال ای دی تشکیل می‌ دهد که تابلو های ال ای دی در انواع ثابت و روان تولید می‌ شود. این تابلو ها که جذابیت بسیار بالایی دارند و برای انواع کسب و کار ها مناسب هستند. شما می‌ توانید متون و اشکال متحرک را در تابلو ال ای دی به نمایش بگذارید‌. این تابلو ها از مسیر های دورتر نیز جلب توجه می‌ کنند.

تابلو سازی

  • تابلو چوبی

 تابلو های چوبی نوعی دیگر از تابلو هایی هستند که ظاهر طبیعی و زیبایی دارند. این تابلو ها برای رستوران‌ ها و فروشگاه‌ های خاص بسیار مناسب هستند.

  • تابلو چلنیوم

یکی دیگر از انواع تابلو ها تابلو چلنیوم می‌ باشد‌. در تابلو چلنیوم از حروف برجسته استفاده می‌ شود تا حروف به شکل مشخص نمایش داده شود همچنین در داخل حروف از نورپردازی استفاده می‌ شود.

ساخت انواع تابلو توسط تابلو ساز ماهر

تابلو ساز فردی است که تابلو ها را بر اساس نیاز و خواسته مشتری پیاده سازی می‌ کند و تابلو ساز ابتدا نیاز ها و هدف تبلیغاتی را مشخص می‌ کند. افرادی که برای ساخت تابلو ها به تابلو سازی مراجعه می‌ کنند باید در مورد تابلو ها اطلاعات لازم را به دست آورند. طراحی تابلو ها باید جذاب و متناسب با هویت برند شما باشد. از انواع رنگ‌ ها و فونت‌ ها و تصاویر مناسب می‌ توانید در اجرای تابلو ها استفاده کنید. با توجه به نوع تابلو استفاده از مواد مناسب بسیار مهم است و شما متناسب با شرایط آب و هوایی و تابلویی که در نظر دارید می‌ توانید از چوب ،فلز، پلاستیک، ورق پلکسی و غیره استفاده نمایید. تابلو ها باید به اندازه مناسب ساخته شوند. انتخاب اندازه تابلو بسیار اهمیت دارد و با توجه به فضایی که در اختیار دارید می‌ توانید نسبت به ابعاد مناسب اقدام نمایید. حتما به یک مرکز تابلو سازی معتبر مراجعه کنید و از یک تابلو ساز ماهر کمک بگیرید تا بتوانید تابلو هایی زیبا و جذاب را داشته باشید.

تابلو سازی

نکات مهم در طراحی تابلو توسط تابلو ساز

طراحی تابلو باید به صورت ساده و قابل فهم باشد و بتوان اطلاعات مهم را در تابلو قرار داد. اندازه حروف تابلو باید قابل مشاهده و خواندن باشد. در تابلو سازی رنگ‌ ها بسیار مهم هستند و تاثیرات زیادی در جلب توجه خواهند داشت. رنگ‌ ها باید متناسب با هویت برند شما باشند. برای انتخاب فونت‌ ها باید از فونت‌ های خوانا و مناسب استفاده کنید و فونت‌ های بزرگ و واضح بهترین گزینه برای تابلو ها هستند. در برخی از تابلو ها می‌ توان از تصاویر با کیفیت و مرتبط با کسب و کار استفاده کرد. تابلو سازی ابزار تبلیغاتی موثر برای جذب مشتریان می‌ باشد و وجود تابلو ها افراد را از کسب و کار شما آگاه می‌ کند. امروزه کمتر جایی پیدا می‌ شود که از تابلو استفاده نکند زیرا تاثیرات تابلو ها بسیار زیاد بوده و تابلو یک تبلیغ دائمی برای کسب و کار شما خواهد بود. امروزه رقابت زیادی میان مشاغل مختلف وجود دارد و هر یک از صاحبین کسب و کار ها برای موفقیت از روش‌ های تبلیغاتی مختلف استفاده می‌ کنند. یکی از روش‌ های تبلیغاتی موثر و دائمی استفاده از تابلو است که با یک بار هزینه برای تابلو سازی تبلیغاتی می‌ توانید از آن سال‌ ها استفاده کنید. تابلو ساز انواع تابلو ها را با توجه به نظر مشتری طراحی می‌ نماید. مهارت تابلو ساز در کیفیت نهایی تابلو تاثیرگذار بوده و به همین دلیل پیشنهاد می‌ شود که حتما از بهترین تابلو ساز کمک بگیرید. گروه تابلو سازی راما یکی از مجموعه‌ های معتبر ساخت تابلو می‌ باشد که قادر به طراحی و پیاده‌ سازی انواع تابلو های مورد نظر شما می‌ باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره خدمات تابلو سازی با همکاران ما تماس بگیرید.

تابلو سازی

هزینه ساخت تابلو توسط بهترین تابلو ساز

در ساخت تابلو ها از مواد اولیه مختلف استفاده می‌ شود و متریال مورد استفاده در تابلو سازی به طور مستقیم بر قیمت تابلو سازی موثر خواهد بود. نوع طراحی تابلو و ابعاد آن از موارد دیگر موثر در قیمت تابلو سازی هستند. هزینه‌ ای که برای تابلو سازی در نظر می‌گیرید به نوعی سرمایه‌گذاری برای تبلیغات خواهد بود و با یک بار هزینه برای ساخت تابلو می‌ توانید از آن مدت‌ ها استفاده کنید. هر یک از تابلو ساز ها بر اساس مهارتی که دارند تابلو ها را طراحی و پیاده‌ سازی می‌ نمایند به همین علت همواره پیشنهاد می‌ شود که به سراغ بهترین تابلو ساز بروید. متریال مختلفی برای ساخت تابلو ها توسط تابلو ساز مورد استفاده قرار می‌ گیرد. برای ساخت تابلو ها از مواد مختلف استفاده می‌ شود که یکی از آنها پلاستیک است. پلاستیک به دلیل انعطاف بالا به اشکال مختلف درآمده و می‌ تواند در تابلو سازی کاربردی باشد. در ساخت تابلو های فلکسی و اکریلیک از پلاستیک استفاده می‌ شود. استفاده از فلز در بسیاری از تابلو ها انجام می‌ گیرد زیرا فلزات مقاومت بسیار بالایی دارند و با دوام و ماندگار می‌ باشند همچنین تابلو های استیل و آلومینیوم از این دسته از تابلو ها هستند. تابلو های چوبی از انواع تابلو هایی هستند که حس طبیعت را به افراد انتقال می‌ دهند. این تابلو ها که بسیار جذاب هستند برای برخی از دکوراسیون‌ ها مناسب می‌ باشند. تابلو های چوبی به وسیله لاک‌ ها و رنگ‌ ها پوشش داده می‌ شوند. انواع تابلو های شیشه‌ ای برای فروشگاه‌ های لوکس و نمایشگاه‌ ها استفاده می‌ شوند. این تابلو ها دارای نورپردازی داخلی هستند. در ساخت تابلو ها فضای منفی بسیار حائز اهمیت است. به طور کلی فضای منفی به فضایی در اطراف طراحی تابلو گفته می‌ شود که محل مناسبی برای اضافه کردن مواردی در جهت جذابیت بیشتر می‌ باشد. استفاده از ترکیب رنگ زیبا و جذاب می‌ تواند موجب تاثیرگذاری بیشتر شود. رنگ نوشته‌ ها باید با رنگ زمینه متفاوت باشد و استفاده از رنگ بندی مناسب با برند بسیار مناسب خواهد بود. اطلاعاتی که بر روی تابلو درج می‌ شود شامل محصولات، خدمات، برند، شماره تماس و غیره می‌ باشد. بر روی تابلو های تبلیغاتی از تصاویر گرافیکی جذاب می‌ توانید استفاده کنید تا تاثیرگذاری آن را چند برابر نمایید. فونت و اندازه متن بسیار مهم است و استفاده از فونت‌ های خوانا اهمیت بسیار زیادی دارند. کلمات تابلو باید در اندازه‌ ای باشند که از فواصل دور نیز قابل خواندن باشند.

1234567