امروز یکشنبه 27 خرداد 1403 ساعت 6 : 13 دقیقه
خرید زغال کبابی و نکات مهم آن

خرید زغال کبابی

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | دوشنبه 17 بهمن 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

امروزه شهرنشینی شرایطی را بوجود آورده که درست کردن آتش میسر نبوده و افراد برای استفاده از زغال ، آن را به صورت آماده تهیه می کنند. زغال های آماده به آسانی مورد استفاده قرار می گیرند و می توان از ان برای پخت غذا و گرم کرن و... استفاده کرد. زغال ها از چوب درختان مختلف تهیه می شود و در کوره های صنعتی با آتش زدن چوب ها ، زغال به دست می آید. روند شکل گیری زغال ها بسیار مهم است تا بتوان زغال ها را با کیفیت بالایی به تولید رساند. همچنین چوب استفاده شده برای تهیه زغال نیز باید دارای کیفیت خوبی باشد تا زغال هایی سالم و مرغوب به دست آید. یکی از انواع زغال های پر مصرف ، زغال کبابی است. زغال لیمو کبابی، زغالی با ویژگی های خوب است و برای مصارف مختلف از ان می توان استفاده کرد. در ابتدا شاید تصور شود همه ی زغال ها یکی هستند و تفاوتی بین آن ها نیست اما زغال ها هر یک از از چوب درختان مختلف به دست می آیند. زغال ها در کیفیت های مختلفی بوده و از نظر نوع کاربری نیز متفاوت از هم هستند.

برای خرید زغال کبابی از طریق سایت مرکز سالارسوز جنوب ، سفارش خود را ثبت کنید تا انواع زغال لیمو کبابی مرغوب با قیمت مناسب به شما ارائه شود. این مجموعه از معتبرترین مراکز پخش زغال لیمو کبابی در کشورمان می باشد.

چند نوع زغال کبابی داریم؟

در این مقاله می خواهیم به زغال کبابی بپردازیم اما قبل از آن به معرفی انواع زغال ها می پردازیم. زغال ها به طور کلی در دسته بندی زغال سنتی و زغال صنعتی تقسیم بندی می شوند. زغال سنتی همان زغال چوب است که از سوزاندن چوب در هوای آزاد به دستی می آید که از قدیم رواج دارد و زغال صنعتی همان زغال های فشرده هستند که در کوره ها تولید می شوند که امروزه این روش برای تولید زغال ها مورد استفاده قرار می گیرد زیرا هم در زمان کوتاه می توان مقدار زیاد زغال را به تولید رساند و هم گاز های حاصل از فرایند تولید زغال جمع آوری شده و برای مصارف دیگری استفاده می شود.

زغال لیمو سفره خانه ای (کنده)

زغال لیمو کبابی چیست؟

عمده مصرف زغال در کشورمان برا پخت کباب و غذا هاست. زغال هایی که مورد استفاده برای درست کردن کباب و غذا استفاده می شود دارای تفاوت هایی با زغال های دیگر هستند اما این به معنی عدم استفاده از زغال کبابی برای مصارف دیگر نیست. بنابراین از زغال کبابی به غیر از پخت کباب می توان برای مصرف مختلف استفاه کرد. این زغال دارای دوام بالایی است و حرارت خوبی را از خود تولید می کند. همچنین نداشتن بو و جرقه از جمله ویژگی های زغال لیمو کبابی می باشد. از زغال کبابی برای پخت غذا استفاده ی زیادی می شود و این زغال دارای کفیت بسیار بالایی می باشد. زغال های فشرده از ترکیب خاک زغال با خاک اره و پوست گردو در کوره های صنعتی به تولید می رسد. برای تولید زغال از بهترین درختان می توان به درختان مرکبات اشاره کرد که زغال ها با کیفیتی را می توان از چوب این درختان به ویژه لیمو به دست آورد. به طور کلی چوب ها برای تولید زغال لیمو کبابی باید ابتدا گازگیری شد باشند و مراحل پخت آن ها به خوب انجام گرفته باشد. برای خرید زغال کبابی به سایت مرکز سالارسوز جنوب مراجعه کنید و انواع مرغوب ترین زغال ها را تهیه نمایید.

زغال کبابی مرغوب چه ویژگی هایی دارد؟

زغال کبابی باید دارای کیفیت خوبی باشد تا بتوانیم از آن بهترین استفاده را داشته باشیم. این زغال باید مناسب برای پخت غذا باشد بنابراین باید بدون دود باشد و بر طعم مواد غذایی تاثیر نگذارد. بنابراین سالم ماندن غذا در زمان استفاده از زغال لیمو کبابی برای پخت آن بسیار مهم است و به همین جهت باید از زغال های مرغوب استفاده کرد. زغال کبابی مرغوب، زغالی است که برای سوخت و ایجاد حرارت نیازی به باد زدن نداشته باشد و حرارت خوبی را از خود تولید کند. ریز و پوک بودن زغال کبابی به دلیل کیفیت پایین آن است بنابارین این زغا ل ها باید بافتی یکپارچه و متراکم داشته باشند. مراحل تولید یک زغال لیمو کبابی با کیفیت باید به طور کامل انجام گرفته باشد و این زغال خام نباشد. زغال کبابی نباید ایجاد جرقه کند. یک زغال کبابی مرغوب باید ماندگاری خوبی داشته باشد و به سرعت خاموش نشود تا به راحتی پخت غذا ها انجام گیرد. زغال کبابی باید به سرعت روشن شود و حرارت خوبی تولید نماید. زغال کبابی با کیفیت باید گازگیری شده باشد و بوی گاز از آن خارج نشود. این زغال باید براق و درخشان باشد.  

مرکز سالار سوز جنوب یکی از مرکز عرضه کننده ی زغال کبابی و سایر زغال ها می باشد که زغال هایی مرغوب و با کیفیت را عرضه می کند. برای خرید زغال کبابی به سایت این مجموعه مراجعه کنید.

1

خرید زغال کبابی با قیمت ارزان

قیمت زغال کبابی یکی از موارد مهم در خرید زغال کبابی می باشد به ویژه برای صاحبین کافه هها ، رستوران داران و... که به حجم زیادی از زغال کبابی نیاز دارند ، باید بتوانند آن را با قیمت مقرون به صرفه ای تهیه کنند. فروش زغال کبابی توسط مرکز سالار سوز جنوب با ارزان ترین قیمت انجام می گیرد زیرا این مجموعه ، مرکز پخش زغال کبابی می باشد و بدون واسطه فروش زغال کبابی را انجام می دهد. برای خرید زغال کبابی مراکز معتبر بهترین گزینه هستند و با خرید زغال کبابی از مرکز سالار سور جنوب می توانید به صورت مطمئن از کیفیت زغال ها ، خریدتان را انجام دهید.

زغال کبابی فشرده

یکی از انواع زغال لیمو کبابی ، زغال کبابی فشرده است که از مواد مختلف برای تهیه ی آن استفاده می شود و دلیل فشرده سازی زغال ها ، به جهت روشن ماندن طولانی مدت زغال و نداشتن خاکستر می باشد. در ادامه به روش تولید زغال لیمو کبابی فشرده اشاره می کنیم:

  • مواد اولیه برای تهیه زغال کبابی جمع آوری می شوند و برای خرد کردن آن به آسیاب برده شده و به قطعات مورد نیاز در می آیند.
  • پس از این که مواد خرد شده و آماده شد ، این مواد را به دستگاه های سرند انتقال می دهند که این دستگاه نوعی الک بوده و می تواند مواد درشت را جداسازی نماید.
  • پس از جداسازی مواد درشت ، خاک اره خشک می شود که این کا ر با استفاده از خشکن سینوسی یا دوار اجرا می شود.
  • بعد از خشک شدن خاک اره ، سایر مواد به آن اضافه می شود.
  • در مرحله ی بعدی فشرده سزی انجام می شود که با استفاده از اکسترودر زغال انجام می گیرد که به آن دستگاه زغال ساز نیز می گویند.
  • با استفاده از دستگاه زغال ساز ، بریکت یا زغال خام تولید می شود که از مواد اولیه ی گفته شده به دست می آید.
  • در مرحله ی بعدی بریکت ها به کوره انتقال داده شده تا پخته شوند و زغال ها تولید گردند.
  • این زغال های خام بر روی پالت قرار داده می شوند و لازم است که در کوره به اندازه ی مورد نیاز قرار گیرند و کوره ای که مورد استفاده قرار می گیرد می تواند سنتی و یا صنعتی باشد.
  • سپس پالت خفه کن روی زغال ها قرار می گیرد و در نهایت زغال ها اماده می شوند.
  • در آخرین مرحله اگر نیاز باشد که زغال ها به ابعاد کوچک تر تقسیم شوند می توان آن را با استفاده از دستگاه برش زغال ، برش داد و سپس بسته بندی زغال ها انجام می گیرد.

ذغال کبابی

برای خرید زغال کبابی مانند زغال لیمو کبابی در نوع مرغوب و با کیفیت ، از مرکز سالار سوز جنوب خریدتان را انجام دهید.

https://2khanshop.com/

1234567