امروز یکشنبه 3 تير 1403 ساعت 5 : 59 دقیقه
لاستیک دانلوپ با کیفیت

لاستیک دانلوپ

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | پنجشنبه 11 اسفند 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

لاستیک های ژاپنی همواره از لاستیک های پرطرفدار هستند که نزد ایرانیان نیز محبوب می باشد. انواع لاستیک های ژاپنی مانند لاستیک دنلوپ، لاستیک سومیتومو و لاستیک بریجستون و... که کیفیت آن ها برای مصرف کنندگان آشکار است، موجب شده تا افراد زیاد لاستیک ها ژاپنی را برای استفاده انتخاب کنند. امروزه مصرف کنندگان برای لاستیک های تولیدی در هر کشور لقبی را اختصاص داده اند. برای لاستیک های آلمانی و ژاپنی ، لقب کیفیت گذاشته شده و لاستیک های ژاپنی معروف و شناخته شده هستند و این لاستیک ها از زمان های گذشته در بازار حضور داشته اند. یکی از بهترین لاستیک ها ، لاستیک دانلوپ است. لاستیک دانلوپ یکی از بهترین لاستیک ها برای خودرو است و این لاستیک دارای کیفیت بالایی می باشد. در بازار لاستیک ها در  برند های مختلف به فروش می رسند و برای خرید لاستیک نیاز است اطلاعاتی درباره ی لاستیک ها داشته باشید. برند های لاستیک در تنوع داخلی و خارجی بوده که هر یک طرفداران خاص خود را دارد. در این میان برخی از برند ها در جهان شناخته شده هستند و فروش بالاتری را به خود اختصاص داده اند. در برند های داخلی لاستیک های یزد تایر، لاستیک ایران تایر ، لاستیک بارز و... مورد توجه قرار دارند و در برند های خارجی نیز لاستیک های دنلوپ، بریجستون، پیرلی، میشلن، هانکوک، کومهو و.... شناخته شده اند که این تایر ها دارای کیفیت و دوام بالایی هستند.

لاستیک دانلوپ

دلیل انتخاب لاستیک دانلوپ

لاستیک دانلوپ به دلیل این که اولین تایر تولید شده است ، بسیار مورد توجه قرار گرفته است ، از طرفی کمپانی دانلوپ در ساخت محصولاتش از فناوری روز دنیا بهره برده و همواره لاستیک ای مرغوبی را به تولید می رساند. این کمپانی تنوع بالایی از لاستیک دنلوپ را متناسب با وسایل نقلیه ی مختلف به تولید رسانده است و سهم بزرگی از بازار های جهانی تایر را به خود اختصاص داده است. در صورتی که می خواهید خرید لاستیک دانلوپ را انجام دهید، به فروشگاه چرخ و یدک مراجعه کنید و خرید لاستیک دانلوپ را به صورت مطمئن از اصل بودن لاستیک انجام دهید. فروشگاه چرخ و یدک یکی از تامین کنندگان بزرگ لاستیک در کشورمان است که انواع لاستیک ها را در برند های معتبر ارائه می دهد. برای خرید لاستیک دانلوپ با مراجعه به این مجموعه می توانید انواع مدل های لاستیک دانلوپ را مشاهده کرد و لاستیک مورد نظرتان را به راحتی تهیه نمایید.

خرید لاستیک دانلوپ با قیمت ارزان

اگر قصد خرید لاستیک دانلوپ باید بدانید که این تایر ها در بازار با قیمت های مختلفی عرضه می شود و هر چه واسطه ها بیشتر باشد ، قیمت لاستیک دانلوپ نیز افزایش خواهد یافت، از این رو در صورتی که از واردنندگان بتوانید خری لاستیک دانلوپ را انجام دهید می توانید با مبلغ بسیار کمتر این تایر ها را تهیه نمایید. پیشنهاد ما به شما فروشگاه چرخ و یدک است زیرا این مجموعه با تامین انواع لاستیک های خارجی ، فروش لاستیک دانلوپ را به قیمت عمده ارائه می دهد. محصولات چرخ و یدک همگی اصل و اورجینال هستند و این مجموعه معتبرترین فروشنده در این حوزه می باشد.

شماره جدید

لاستیک دانلوپ رادیال

لاستیک دنلوپ رادیال یکی از انواع لاستیک های دانلوپ است که دارای چندین لایه ی پوشش می باشد. در لاستیک های رادیال پوشش بیرونی تایر از تسمه های فولادی است که باعث شده مقاومت بالایی داشته باشند. همچنین لایه ی زیرین آج از سیم و یا نخ پلی استر ساخته می شود. این تایر ها دارای انعطاف پذیری بسیار خوبی هستند و به دلیل به کار رفتن تسکه های فولادی در ساختشان بسیار مقاوم می باشند. در لاستیک رادیال لایه های متعددی قرار دارد که از مواد مختلفی تشکیل شده اند و انعطاف پذیری دیواره ها را افزایش می دهند. در لاستیک دانلوپ رادیال دارای کمربند های محکم می باشد که دور تا دور تایر می چرخد و به بالا رفتن طول عمر تایر کمک می کند. لاستیک دانلوپ رادیال دارای چسبندگی بالایی بوده و عمر و دوام طولانی دارد. این تایر ها قدرت مانور را بالا می برد زیرا دارای لایه های مارپیچی است. سواری نرم و راحت از مزایای دیگر تایر دانلوپ رادیال می باشد زیرا دیواره های این تایر ها بسیار انعطاف پذیر هستند.

فروش لاستیک دانلوپ به صورت آنلاین

خرید آنلاین راهی آسان برای خرید تایر می باشد زیرا به فروشندگان تایر دسترسی دارید و می توانید بسیار راحت تر از خرید های حضوری ، تایر ها را انتخاب و خریداری نمایید. شما در هر زمان از شبانه روز امکان خرید را دارید و می توانید از هر منطقه ای اقدام به خرید لاستیک دانلوپ و سایر لاستیک ها نمایید. فروشگاه چرخ و یدک به منظور بهبود خدمات دهی، وب سایت رسمی خود را راه اندازی نموده است و چندین سال به صورت اینترنتی نیز فعالیت دارد بنابراین برای خرید لاستیک دانلوپ و سایر برند های معتبر جهانی به سایت چرخ و یدک مراجعه نموده خریدتان را آسان و مطمئن انجام دهید.

خصوصیات لاستیک دانلوپ

لاستیک دنلوپ دارای طراحی اصولی و پیشرفته است و بهترین عملکرد را در حرکت دارد. در ساخت تایر دانلوپ از فناوری یکپارچه و بدون دوخت استفاده شده تا لاستیک بسیار مقاوم تر باشد. سواری نرم و راحت به واسطه ی استفاده از لاستیک دانلوپ بوجود می آید و مصرف کنندگان این تایر همواره از آن رضایت دارند. در زمان رانندگی با لاستیک دانلوپ ، لرزش های حاصل از برخورد ناهمواری ها با لاستیک به خودرو انتقال پیدا نمی کند. چسبندگی بالا از مشخصات لاستیک دانلوپ است که موجب فرمان پذیری خودرو در شرایط مختلف از قبیل پیچ ها خواهد شد. لاستیک دانلوپ انتخاب بسیاری از خودروسواران می باشد به ویژه برای خودرو های لوکس ، لاستیک دانلوپ می تواند گزینه ی عالی باشد. انتخاب لاستیک بسیار مهم است زیرا شما باید لاستیکی متناسب با مصرف و خودروی خود تهیه نمایید. منطقه ای که هستید و شرایط رانندگی در انتخاب تایر دانلوپ تاثیرگذار می باشد همچنین مدل خودرو باید در انتخاب و خرید لاستیک دانلوپ در نظر گرفته شود. لاستیک های دانلوپ از نظر فصول ، در انواع لاستیک تابستانه، تایر زمستانه و لاستیک چهارفصل می باشند.

فروش لاستیک دانلوپ در انوع مدل ها توسط مرکز چرخ و یدک انجام می گیرد . شما با مراجعه به سایت چرخ و یدک می توانید نسبت به خرید لاستیک دانلوپ مورد نظر خود اقدام نمایید و همچنین انواع تایر ها در برند های دیگر نیز در سایت چرخ و یدک ارائه می شود و تمامی محصوات با قیمت ارزان به فروش می رسد و می توانید به صورت مستقیم از تامین کننده خریدتان را انجام دهید.

لاستیک دانلوپ

قیمت لاستیک دانلوپ

قیمت لاستیک دانلوپ با توجه به کیفیت بالای این لاستیک مناسب است. به طور کلی با افزایش قیمت خودرو ها ، قیمت لاستیک ها نیز افزایش پیدا کرده و لاستیک دنلوپ نیز از این قاعده مستثنی نبوده است البته مرکز چرخ و یدک به دلیل واردات گسترده ی تایر ، قیمت های بسیار مناسب تری را در نظر گرفته است که در این شرایط بتوانید با بهترین قیمت لاستیک دانلوپ را تهیه نمایید. این مجموعه از مراکز قدیمی و معتبر فروش لاستیک به صورت عمده و جزئی می باشد. محصولات چرخ و یدک شامل انواع تایر های داخلی و وارداتی است که دارای تنوع بالایی بوده و می توانید به راحتی لاستیک مورد نظرتان را در سایت چرخ و یدک یافته و خریداری کنید.

1234567