امروز یکشنبه 3 تير 1403 ساعت 6 : 43 دقیقه
نایلون عریض و کاربرد آن

نایلون عریض

10 / 10
از 2 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | چهارشنبه 3 اسفند 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

نایلون عریض یکی از نایلون های بسیار پر مصرف است که در صنایع مختلف از قبیل ساختمان سازی و کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد. این نایلون در بخش کشاورزی به منظور پوشش دهی به محیط های گلخانه ای استفاده می شود. برای پوشش دیوار ها و سقف گلخانه از نایلون گلخانه ای و کشاورزی استفاده می شود. نایلون کشاورزی شرایطی را فراهم می آورد که نور خورشید به گیاهان برسد و از طرفی گیاهان از گرد و غبار و باد و ... در امان خواهند ماند. نایلون عریض در ابعاد مختلف به تولید می رسد و به بازار عرضه می شود. برای خرید نایلون عریض به پهنای آن توجه کنید و آن را متناسب با مصارفی که دارید تهیه نمایید.

انواع نایلون گلخانه ای و کشاورزی

نایلون گلخانه ای و کشاورزی در انواع مختلفی به تولید می رسد که شامل دو دسته بندی نایلون گلخانه ای و نایلون مقاوم به اشعه یو وی می باشد. هر یک از این نایلون ها برای مصارف مختلف به کار می روند و بنا بر کارایی که دارند، در ضخامت ها و عرض های مختلف می باشند. از نایلون کشاورزی برای پوشش دهی به سقف گلخانه استفاده می شود و برای استفاده از نایلون عریض باید از ستون های فلزی استفاد شود. از این نایلون برای بخش های مختلف ساختمان به منظور پوشش دهی استفاده می شود. نایلون کشاورزی شفاف بوده و نور را از خود عبور می دهد بنابراین مشکلی در رشد گیاهان به وجود نخواهد آورد. برای محیط پرورش قارچ نیز از نایلون عریض استفاده می شود و برای پوشش دهی به سقف مکان از نایلون گلخانه ای و کشاورزی می توان بهره برد. از نایلون کشاورزی در بخش دامپروری نیز استفاده می شود.  

نایلون عریض

مزایای کشاورزی

مهم ترین مزیت نایلون عریض ، استفاده از آن در بخش کشاورزی و محصولات زراعی است. استفاده از نایلون کشاورزی موجب توسعه ی روزافزون در این صنعت شده و افزایش زیادی در تولیدات زراعی ایجاد شده است. همچنین شاهد صرفه جویی آب در حدود 30 درصد می باشیم. با استفاده از نایلون کشاورزی در صرف کود شیمیایی نیز صرفه جویی شده است و افزایش درامد را داریم. همچنین تولید ناخالص داخلی کشاورزی نیز با افزایش چشمگیری مواجه شده است.

کاربرد نایلون عریض

کشاورزان با استفاده از نایلون عریض گیاهان و میوه ها را پرورش می دهند و در زمین های وسیع استفاده از نایلون کشاورزی به دلیل پهنای زیادش بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. در بخش پرورش قارچ برای پوشش سقف محیط می توان از نایلون عریض استفاده کرد. از نایلون گلخانه ای و کشاورزی در ساختمان سازی نیز استفاده می شود. به منظور پوشش دهی به نما و جلوگیری از نشت سیمان و آب ، از نایلون گلخانه ای و کشاورزی استفاده می شود زیرا این نایلون در مقابل خط و خراش بسیار مقاوم است. بخصوص در آب و هوای مرطوب ، استفاده از نایلون عریض می تواند از زنگ زدگی فلزات جلوگیری کنید. از نایلون گلخانه ای و کشاورزی برای پوشش فونداسیون استفاده می شود.

خرید نایلون گلخانه ای و کشاورزی

برای خرید نایلون عریض به سایت دریا پلاستیک مراجعه کنید  و  خرید نایلون عریض را با بهترین کیفیت انجام دهید. مرکز دریا پلاستیک فروش نایلون عریض را با نازل ترین قیمت در نظر گرفته و  دارای مشتریان دائمی زیادی می باشد. این مجموعۀ تولیدی با سال ها فعالیت در بخش تولید و عرضه ی مستقیم نایلون عریض و سایر نایلون ها یکی از معتبر ترین مجموعه ها در این زمینه است. با خرید اینترنتی نیاز به مراجعه ی حضوری به این مرکز را ندارید و به راحتی از طریق سایت دریا پلاستیک می توانید با همکاران ما تماس گرفته و سفارش خود را بدهید تا محصولات انتخابی در زمان کوتاه به دستتان برسد.

قیمت نایلون عریض

قیمت نایلون گلخانه ای و کشاورزی متاثر از عوامل زیادی است و اگر به بازار برای خرید نایلون عریض مراجعه نمایید با قیمت های مختلفی روبرو خواهید شد. وزن یکی از موارد موثر در قیمت نایلون گلخانه ای و کشاورزی می باشد و هر چه وزن نایلون ها بیشتر باشد ، قیمت افزایش پیدا می کند. فروش نایلون عریض معمولا به صورت کیلویی انجام می گیرد. همچنین ضخامت از دیگر موارد موثر در قیمت نایلون عریض است که نایلون گلخانه ای و کشاورزی با ضخامت بالاتر دارای قیمت بالاتری هم خواهد بود. مهم ترین موارد موثر در قیمت نایلون عریض عبارتند از :

  • ابعاد نایلون
  • تعداد لایه
  • عرضه و تقاضا
  • حجم
  • افزودنی‌ها
  • کیفیت
  • برند
  • قیمت مواد اولیه

در صنایع کشاورزی، ساختمان سازی و.. از پلاستیک عریض استفاده می شود. به همین دلیل کشاورزان ، صاحبین گلخانه ، پیمان کاران و.... از نایلون عریض استفاده می نمایند. نایلون عریض دارای مقاومت بالا، قیمت ارزان و مزایای زیادی است و به همین دلیل از این نایلون با مشخصات متناسب با مصارفی که دارید می توانید استفاده کند. در زمان خرید نایلون گلخانه ای و کشاورزی به مرغوب بودن آن توجه داشته باشید زیرا عرضه ی نایلون عریض با کیفیت های مختلف انجام گرفته و نیاز به دقت بالایی دارید تا بتوانید با بررسی مشخصات مورد انتظارتان از جمله ضخامت، تعداد لایه ، پهنا و سایر موارد ، خرید نایلون عریض را انجام دهید.

نایلون عریض

نایلون گلخانه ای و کشاورزی یکی از نایلون هایی است که بر پایه پلی اتیلن ساخته شده و در رنگ ‌های شفاف، رنگی و مشکی به تولید می ‌رسد. نایلون گلخانه ای و کشاورزی پهنای زیادی دارد و به همین دلیل آن را پلاستیک عریض می نامند. افراد با توجه به نیازهای خود می ‌توانند نسبت به خرید نایلون گلخانه ای و کشاورزی در ابعاد و اندازه های مورد نظر اقدام نمایند. با توجه به اینکه نایلون عریض پهنای زیادی دارد می ‌توان از آن برای پوشش دهی مساحت بزرگ از زمین استفاده کرد. نایلون گلخانه ای و کشاورزی در تعداد لایه های مختلف به تولید می ‌رسند که هرچه تعداد لایه ها بالاتر باشد مقاومت آن افزایش پیدا می کند. نایلون عریض چیزی در حدود ۵ سال دوام دارد.

 ویژگی نایلون گلخانه ای و کشاورزی

نایلون گلخانه ای و کشاورزی در تعداد لایه، رنگ ،ضخامت و عرض های گوناگون می باشد که خصوصیات آن را تشکیل می دهد ومی توانید در عرض حدود ۲ تا ۱۲ متر تهیه کنید همچنین ضخامت این نایلون در حدود ۳۰ تا ۳۰۰ میکرون می باشد. نایلون های عریض در انواع سه و پنج لایه دارای مقاومت بالایی هستند که از نایلون های سه لایه برای کشاورزی و از ۵ لایه برای ساختمان استفاده می شود. باید توجه داشته باشید که مقاومت نایلون عریض ربطی به ضخامت آن ندارد و تعداد لایه ها هستند که مقاومت نایلون را ایجاد می نمایند بنابر این تعداد لایه های بیشتر موجب افزایش مقاومت نایلون گلخانه ای و کشاورزی خواهد شد. در ادامه به ویژگی های نایلون گلخانه ای و کشاورزی اشاره می کنیم:

  • خاصیت اشعه مادون قرمز
  • خاصیت ضد الکتریسیته
  • عدم ایجاد بخار آب
  • تنوع سایز، لایه ، شفافیت و رنگ
  • کمک به رشد گیاهان
  • خاصیت ضد اشعه ماورا بنفش خورشید
  • جلوگیری از ورود آفات و حیوانات

نایلون  عریض

شرکت دریا پلاستیک در خدمت مشاست تا بتوانید خرید نایلون عریض مصرفی خود را به صورت مطمئن انجام دهید. برای سفارش خرید نایلون عریض کافیست به سایت دریا پلاستیک مراجعه کنید و با همکاران ما در ارتباط باشید. این مجموعه قطعا یکی از بهترین مراکز فروش نایلون های عریض ، نایلون حبابدار، نایلون استرچ و سایر نایلون ها می باشد.

https://daryapelastic.com/

1234567