امروز یکشنبه 3 تير 1403 ساعت 6 : 35 دقیقه
نمایندگی باسئوس در ایران

نمایندگی باسئوس در ایران

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | چهارشنبه 1 شهریور 1402 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

شرکت باسئوس یا بیسوس (Baseus) در سال 2011 فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت در طول فعالیتش با داشتن سابقه ی بیش از ده سال عرضه ی محصولاتش به سراسر جهان ، به عنوان یکی از برند های با کیفیت چینی شناخته می شود. تمرکز این شرکت بر روی فناوری نوآورانه است که بتواند محصولاتی را به تولید برساند که متناسب با نیاز مصرف کنندگان باشد و بهترین کارایی را داشته باشد. همچنین این شرکت توجه زیادی به محیط زیست دارد تا بتواند محصولاتی را به تولید برساند که کمترین ضرر را به محیط زیست و جانوران برساند.

لوازم جانبی موبایل، تجهیزات جانبی خودرو، وسایل هوشمند ،گجت‌های همراه و غیره جزء لوازم و ابزارهایی است که در زندگی امروزی ما تاثیرات زیادی دارند. برند باسئوس یا بیسوس از برند های معتبر چینی است که انواع محصولات هوشمند را به تولید رسانده است. محصولات بیسوس بسیار متنوع و با کیفیت هستند و همین موجب شده این برند طرفداران زیادی را داشته باشد. پرطرفدار بودن برند بیسوس موجب شده که این کمپانی محصولات خود را در سراسر جهان عرضه کند. فروش محصولات بیسوس به بیش از ۱۸۰ کشور در دنیا صادر می ‌شود و فروش محصولات توسط نمایندگی‌ های این کمپانی انجام می‌ گیرد. ویژگی‌ های محصولات بیسوس موجب شده که این برند در سراسر جهان طرفداران زیادی داشته باشد زیرا محصولات بیسوس با کیفیت و قیمت مناسب هستند و این دو عامل موجب شده محصولات بیسوس فروش بالایی را به خود اختصاص دهد.

ویژگی محصولات نمایندگی باسئوس

 محصولات نمایندگی باسئوس دارای استحکام و کیفیت بالایی هستند و به طور کلی برند بیسوس برای محصولاتش از تکنولوژی بسیار پیشرفته استفاده می ‌کند و محصولاتی با کیفیت و زیبا را طراحی می ‌نماید. بنابراین اگر به دنبال لوازم جانبی موبایل با کیفیت هستید بیسوس می ‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد و این محصولات می تواند نیاز مصرف کننده را به طور کامل برطرف سازند. تنوع و وجود مدل‌ های مختلف از محصولات بیسوس موجب شده هر یک از این محصولات بتواند برای نیاز های کاربران قابل استفاده باشد. محصولات بیسوس شامل شارژر، هدفون ،اسپیکر، هولدر تلفن همراه، قاب موبایل، کابل و غیره می‌ باشد بنابراین اگر شما هم به دنبال خرید لوازم جانبی موبایل با کیفیت هستید می ‌توانید محصولات نمایندگی بیسوس را تهیه کنید و از آن بهترین استفاده را داشته باشید. فروشگاه لوازم جانبی موبایل ۴۱۴ یکی از معتبرترین نمایندگی بیسوس در کشورمان است که محصولات این کمپانی را به دست مصرف کنندگان می ‌رساند. این مجموعه معتبر انواع با کیفیت ‌ترین لوازم جانبی موبایل را ارائه می ‌کند و برای خرید لوازم جانبی موبایل بیسوس اصل می ‌توانید به سایت بازرگانی ۴۱۴ مراجعه کنید.

نمایندگی باسئوس

باسئوس در زبان فارسی به نام بیسوس نیز شناخته می شود. این کمپانی در سال 2019 آزمایشگاه های اختصاصی خود را افتتاح کرد و در این آزمایشگاه ها ، محصولاتش پیش از ورود به بازار تست می شوند که هیچ گونه مشکلی نداشته باشند و این یکی از مواردی است که بیسوس برای ارائه ی محصولات با کیفیت به مشتریانش در نظر گرفته است. بیسوس در ابتدای فعالیتش تنها به تولید لوازم جانبی موبایل پرداخت اما پس از مدتی این شرکت انواع تجهیزات الکترونیکی را نیز به تولید رساند.

باسئوس ساخت کجاست؟

شرکت رسمی باسئوس در شهر گوانگژو کشور چین قرار دارد و تعداد بیش از 600 نمایندگی بیسوس در کشور های مختلف فروش محصولات بیسوس را انجام می دهند. این کمپانی محصولات با کیفیت را به دست مصرف کنندگان می رساند. در واقع کیفیت محصولات بیسوس برای مصرف کنندگان ثابت شده است و به همین دلیل برند بیسوس طرفداران زیادی دارد.  

فروشگاه لوازم جانبی موبایل یکی از معتبرترین مراکز نمایندگی باسئوس است. این مجموعه انواع محصولات بیسوس را با بهترین قیمت به دست مصرف کنندگان می رساند.به همین اگر می خواهید خرید عمده مصولات بیسوس را انجام دهید با همکاران ما در این مجموعه در ارتباط باشید. فروش عمده محصولات نماینده بیسوس با قیمت بسیار ارزان ارائه می شود.

نمایندگی باسئوس در ایران

همان طور که گفتیم بیسوس در کشور های مختلف در سراسر جهان دارای نمایندگی بیسوس می باشد و در کشور ما نیز تعداد محدودی از این نمایندگی ها وجود دارد که یکی از معتبرترین نماینده بیسوس ، فروشگاه لوازم جانبی موبایل 414 است که سال هاست به عنوان نماینده بیسوس فعالیت دارد. این مجموعه انواع محصولات بیسوس را به صورت جزئی و عمده ارائه می کند و مشتریان گرامی می توانند از طریق سایت این مجموعه اقدام به تهیه ی انواع لوازم جانبی موبایل مورد نیاز خود می باشند. فروش محصولات باسئوس در این مجموعه به صورت اینترنتی انجام می گیرد و شما می توانید به صورت آنلاین خرید لوازم جانبی موبایل بیسوس را از این مجموعه انجام دهید.

نمایندگی باسئوس

خرید محصولات نمایندگی باسئوس

بیسوس یا باسئوس به عنوان یکی از بهترین برند های تولید کننده لوازم جانبی موبایل و تبلت ، انواع لوازم جانبی موبایل مانند قاب گوشی ، شارژر ، کابل، هدفون، اسپیکر و... را به فروش می رساند. خرید محصولات بیسوس از نمایندگی باسئوس بهترین راه برای خرید این لوازم جانبی موبایل می باشد زیرا نماینده بیسوس محصولات اصل و اورجینال را ارائه می دهد و این محصولات با ضمانت ارائه می شوند بنابراین از نظر کیفیت می توان اطمینان داشت که محصولات اصلی را با کیفیت بالا تهیه می کنید. همچنین از نظر قیمت ، نمایندگی بیسوس بهترین قیمت را ارائه می کند زیرا فروش مستقیم محصولات بیسوس را ارائه می دهد بنابراین پایین ترین قیمت را برای این محصولات در نظر می گیرد که فروشندگان نیز می توانند محصولات بیسوس را از نماینده بیسوس با پایین ترین قیمت تهیه کنند.

فروشگاه لوازم جانبی 414 مرکزی معتبر برای خرید انواع تجهیزات مورد نیاز تبلت و گوشی های هوشمند است. شما می توانید لوازم جانبی موبایل بیسوس را به صورت مستقیم از این نماینده بیسوس تهیه کنید و این مجموعه محصولاتی با کیفیت و ارزان قیمت را ارائه می کند.

نمایندگی باسئوس

فروش محصولات نمایندگی باسئوس

محصولات نمایندگی بیسوس از نظر کیفیت و دوام شناخته شده هستند و به راحتی آسیب نمی بینند بنابراین شما می توانید بدون نگرانی سال ها از این لوازم جانبی موبایل استفاده کنید. برای خرید لوازم جانبی موبایل باید به کیفیت آن اهمیت دهید زیرا محصولات با کیفیت را می توانید زمان بیشتری استفاده کنید و نیاز کمتری به خرید های مکرر داشته باشید به همین دلیل انتخاب برند های معتبر مانند بیسوس بسیار مهم است. لوازم جانبی موبایل و تبلت از لوازم ضروری هستند که برای استفاده از این لوازم به آن نیاز داریم. هر یک از لوازم جانبی تبلت و موبایل دارای کارای خاصی هستند و به همین دلیل تنوع این لوازم بسیار زیاد می باشند و کمپانی بیسوس تلاش کرده تا بتواند پاسخگوی نیاز تمامی مشتریانش باشد. برخی از انواع محصولات نمایندگی باسئوس شامل کابل شارژ، هولدر، دسته بازی موبایل، شارژر وایرلس،  نگه دارنده موبایل برای موتور و ماشین و دوچرخه، انواع گلس و قاب برای گوشی های مختلف می باشد. این لوازم طوری طراحی شده اند که مناسب برای انواع موبایل ها از جمله شیائومی ، سامسونگ، آیفون و... باشد بنابراین می توانید انواع لوازم جانبی برای موبایل را از محصولات بیسوس تهیه کنید.

فروشگاه لوازم جانبی موبایل 414 یکی از معتبر ترین مراکز به عنوان نماینده بیسوس است که محصولات این شرکت را به صورت مستقیم عرضه می دارد. در صورت تمایل به خرید لوازم جانبی موبایل بیسوس به سایت این مجموعه مراجعه فرمایید.

 https://414co.com/

1234567