امروز یکشنبه 3 تير 1403 ساعت 6 : 32 دقیقه
پوکه معدنی در تهران

پوکه معدنی در تهران

10 / 10
از 4 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | پنجشنبه 11 اسفند 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

پوکه معدنی یکی از سنگ های معدنی پر کاربردی است که دارای ویژگی های منحصر به فرد است. از پوکه معدنی برای ساختمان سازی، کشاورزی ، پروژه های عمرانی و.... استفاده می شود. در این مقاله می خواهیم به پوکه معدنی و ویژگی های آن بپردازیم تا اطلاعاتی را درباره ی این سنگ معدنی به دست آوریم. مجموعۀ پوکه معدنی رضایی سال ها در حوزۀ فروش پوکه معدنی در تهران و شهرستان ها فعالیت دارد. برای خرید پوکه معدنی مرغوب با قیمت ارزان مانند پوکه معدنی قروه از طریق مراجعه به سایت پوکه معدنی رضایی و تماس با همکاران ما اقدام نمایید.

پوکه معدنی چیست؟

پوکه معدنی شامل دو بخش پوکه و معدنی است که پوکه به سنگ هایی که دارای وزن کمی هستند و مقاومت بالایی داشته و بافت متخلخل دارد و معدنی به جهت ساخته شدن این سنگ از مواد آتش فشانی و وجود املاح معدنی در آن است. در واقع زمانی که مواد مذاب از درون زمین به بیرون از کوه های آتش فشانی می آیند ، بر روی سطح زمین قرار می گیرند، با بارش باران و قرارگیری در معرض هوا ، این مواد مذاب تبدیل به مواد جامد یا انواع سنگ ها می شوند. سنگ های معدنی زیادی از این طریق شکل می گیرند که یکی از آن ها پوکه معدنی است. پوکه معدنی ها در انواع مختلفی هستند و در مکان های مختلف می توان این سنگ ها را در اشکال مختلف استخراج کرد. پوکه معدنی دارای بافت متخلخل است زیرا زمانی که مواد مذاب به سنگ تبدیل می شود بر اثر واکنش هایی دارای گاز بوده و این گاز ها پس از سرد شدن حفره هایی را از خود باقی می گذارند. بنابراین پوکه معدنی دارای وزن کمی است و به دلیل فرآیند سخت شکل گیری مقاومت بسیار بالایی دارد. این سنگ غنی از املاح معدنی بوده و این املاح در پوکه باقی مانده اند.

پوکه معدنی در تهران

فروش پوکه معدنی در تهران با کیفیت بالا و در انواع اندازه ها و نمونه ها مانند پوکه معدنی قروه در مرکز پوکه معدنی رضایی عرضه می شود. برای خرید پوکه معدنی در تهران به قیمت عمده به سایت مرکز معتبر پوکه معدنی رضایی مراجعه فرمایید.

کاربرد پوکه معدنی

همان طور که گفتیم پوکه معدنی ها یکی از سنگ های پر کاربرد هستند و با این سنگ آشنا شدیم، حال می خواهیم درباره ی کاربرد پوکه معدنی بگوییم. پوکه ها در دو نوع پوکه معدنی و پوکه صنعتی هستند. پوکه معدنی ها به شکل طبیعی از مود آتش فشانی به دست می آیند و پوکه صنعتی در کارخانه ساخته می شود. به طور کلی سه چهارم از حجم این دو نوع پوکه برای تولید مصالح ساختمانی سبک همانند بتن خام، بلوک بتنی و... به کار می رود. درصدی از پوکه معدنی ها نیز برای کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد همچنین برای باغبانی ، سقف ، کف، محوطه در ساختمان ها از پوکه معدنی استفاده می شود. پوکه معدنی قروه با قیمت ارزان به شما ارائه می شود. برای  کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

موارد استفاده پوکه معدنی

از پوکه معدنی برای مصارف مختلفی استفاده می شود و انواع پوکه معدنی ها می توانند کارایی مختلفی داشته باشند. در صورت نیاز به خرید پوکه معدنی در تهران در نوع مرغوب و با قیمت مناسب ، از طریق مجموعۀ پوکه معدنی رضایی اقدام نمایید و بهترین پوکه معدنی ها مانند پوکه معدنی قروه را به راحتی تهیه نمایید.

  • مصالح بتونی
  • صنعت شیشه سازی و برش شیشه برای صیقل شیشه
  • تزئین باغچه ها و آکواریوم
  • صنعت پزشکی
  • شب بندی سقف ساختمان
  • کشاورزی
  • ساخت تونل
  • ساخت سد
  • تهیه فلزات
  • محوطه سازی
  • ساینده در صابون
  • سنگ پا
  • شیب بندی کف ساختمان
  • کف سازی خیابان ها و جاده ها

پوکه معدنی

ویژگی پوکه معدنی

پوکه معدنی دارای ویژگی های بسیار خوبی است به طوری که موجب شده از این سنگ برای کاربرد های مختلف استفاده شود. پوکه معدنی در انواع مختلفی است که یکی از انواع مرغوب ترین پوکه معدنی ها، پوکه معدنی است. پوکه معدنی دارای خاص بی نظیری است و کیفیت بالایی دارد. مرکز پوکه معدنی رضایی فروش پوکه معدنی در تهران را با بهترین قیمت ارائه می کند ، برای خرید پوکه معدنی قروه و سایر انواع پوکه معدنی در تهران به سایت پوکه معدنی رضایی مراجعه فرمایید. در ادامه به ویژگی های پوکه معدنی اشاره می کنیم:

  • عایق گرما، سرما و صدا

خصوصیت عایق و رسانایی ضعیف آن یکی از ویژگی های بسیار خوب پوکه معدنی است که این ویژگی از مواردی است که منجر به استفاده ی بسیار از این سنگ شده است. عایق صدا و حرارت بودن مصالح ساختمانی بسیار مهم است و در ساخت و ساز ها این مورد در نظر گرفته می شود زیرا از اتلاف انرژی تا حد زیادی جلوگیری به عمل می آورد و از آلودگی صوتی جلوگیری می کند.

  • مقاوم در برابر رطوبت

یکی از موارد مهم در ساختمان سازی این است که ساختمان در مقابل رطوبت مقاوم باشد زیرا اگر رطوبت زیادی به ساختمان نفوذ کند موجب خرابی در بخش دیوار ها و سایر قسمت ها خواهد شد. بنابراین استفاده از مصالحی که در مقابل رطوبت مقاوم باشد مانند پوکه معدنی می توانند بسیار کاربردی باشد و از بروز مشکلات ناشی از رطوبت در آینده جلوگیری نماید.

  • غیر قابل احتراق بودن

در ساختمان باید احتمال آتش سوزی را مهم شمرد و از مصالح ساختمانی مقاوم در مقابل حریق استفاده کرد. یکی از ویژگی های پوکه معدنی مقاومت آن در مقابل آتش سوزی است. بنابراین استفاده از این چنین مصالح می تواند از مشکلات ناشی از حریق جلوگیری نماید. به همین جهت از پوکه معدنی قروه در بافت ساختمان ها بسیار استفاده می شود.

  • غنی از مواد معدنی

پوکه معدنی یا سنگ پومیس مملو از مواد معدنی است. املاح معدنی می تواند به رشد گیاهان کمک کند و به همین دلیل از این سنگ معدنی در کشاورزی استفاده ی زیادی برای کشت محصولات می شود.

  • وزن پایین و سبک

پوکه معدنی دارای وزن کمی است و مقاومت بالایی دارد. این سنگ بر روی آب شناور می ماند و بسیار سبک است اما در عین حال مقاومت بالایی دارد. ظاهر پوکه معدنی به شکل اسفنجی سخت و زبر است.

  • جذب آب پوکه معدنی

پوکه معدنی قادر به جذب آب است و پوکه معدنی می تواند آب را نگهداری نماید و این خاصیت می تواند در مواردی مانند ذخیره ی آب برای آبیاری در بافت های زیرین خاک به کار رود. برای مناطق کم آب ، استفاده از پوکه معدنی قروه بسیار عالی خواهد بود.

  • استحکام بالا

پوکه معدنی دارای استحکام بالایی است و برخلاف ظاهر اسفنجی و وزن سبکی که دارد، دارای مقاومت و استحکام بسیاری زیادی است. بنابراین از پوکه معدنی برای تهیه ی مصالح ساختمانی استفاده می شود و این سنگ برای کف سازی ، شیب بندی ، راه سازی و سد سازی ، ساخت تونل و... به کار می رود.

پوکه معدنی

برای خرید پوکه معدنی در تهران با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت با همکاران ما تماس بگیرید. مرکز پوکه معدنی رضایی انواع پوکه معدنی ها از قبیل پوکه معدنی قروه را به صورت مستقیم به فروش می رساند که با قمیت ارزان به ما ارائه خواهد شد. برای خرید پوکه معدنی قروه و تهیه ی پوکه معدنی در سایر های مختلف از طریق مجموعۀ پوکه معدنی رضایی اقدام نمایید.

1234567