امروز یکشنبه 3 تير 1403 ساعت 6 : 1 دقیقه
لوازم یدکی گریدر کوماتسو اصلی

لوازم یدکی گریدر کوماتسو

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | شنبه 27 اسفند 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

گریدر یکی از ماشین آلات بسیار مهم در بخش عمران و راهسازی است. استفاده از گریدر به منظور سهولت در کار های ساخت و ساز است و ماشین آلاتی از قبیل گریدر ، بیل مکانیکی ، لودر و.... برای تسریع در پروژه های عمرانی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. گریدر یا شیب ساز برای تسطیح جاده مورد استفاده قرار می گیرد. این ماشین دارای انواع مختلفی است از نظر قطعات با یکدیگر دارای تفاوت می باشند. یکی از موارد مهم برای استفاده از گریدر ، نگهداری از این ماشین است. همان طور که می دانیم شرایط کاری این ماشین آلات بسیار دشوار بوده و از این رو نیاز به تعمیر و تعویض قطعه در مواردی پیش می آید که در این زمان ها با استفاده از قطعات گریدر کوماتسو با کیفیت می توان مشکل را برطرف کرد. قطعات گریدر کوماتسو در بازار یافت می شود البته قطعات گریدر در برند های مختلفی هستند که توسط کمپانی های مختلفی در سراسر جهان به تولید رسیده اند بنابراین باید در زمان خرید لوازم یدکی گریدر دقت داشته باشید که چه برندی را تهیه می کنید زیرا برخی از تولید کنندگان که شهرت جهانی دارند لوازم یدکی گریدر را با کیفیت بسیار بالایی به تولید می رسانند و استفاده از لوازم یدکی گریدر با کیفیت نیز موجب کارایی بهتر گریدر شده و همچنین این قطعات دارای دوام بسیار بالایی هستند. برند کوماتسو یکی از برند های معتبر و شناخته شده است که دارای قطعاتی با کیفیت می باشد و استفاده از این قطعات موجب کاهش هزینه های نگهداری خواهد شد زیرا لوازم یدکی گریدر کوماتسو دارای دوام و طول عمر بالایی می باشد.

فروشگاه پارت یدک راهسازی یکی از مراکز معتبر پخش لوازم یدکی گریدر کوماتسو در کشورمان است که فروش قطعات گریدر کوماتسو با در نوع اصلی و با کیفیت ارائه می نماید. قطعاتی که این مجموعه به شما ارائه می کند مرغوب و درجه یک هستند و با کمترین هزینه به فروش می رسند. 

 لوازم یدکی گریدر کوماتسو

خرید قطعات گریدر کوماتسو

برای خرید قطعات گریدر کوماتسو فرقی نمی کند که به صورت اینترنتی خریدتان را انجام دهید یا به روش حضوری اما مهم این است که از مراکز معتبر خریدتان را انجام دهید. به دلیل این که فروشندگان کمی در زمینه ی فروش لوازم یدکی گریدر کوماتسو فعالیت دارند، دسترسی به این مراکز توسط افراد زیادی انجام پذیر نبود و می تواند زمان بسیار زیادی را از آن ها در خرید های حضوری بگیرد به همین دلیل خرید لوازم یدکی گریدر کوماتسو به صورت اینترنتی می تواند چاره ی کار باشد . با خرید قطعات گریدر کوماتسو به صورت اینترنتی افراد می توانند بسیار آسان خرید لوازم یدکی گریدر کوماتسو را انجام دهند زیرا به هر فروشنده ای دسترسی خواهند داشت و از فروشندگان مجاز خریدشان را انجام می دهند. باید دقت داشته باشید لوازم یدکی گریدر کوماتسو خریداری شده اصل باشند زیرا امروزه نمونه های بی کیفیت و تقلبی زیادی در بازار یافت می شود که خرید این قطعات تقلبی به هیچ عنوان توصیه نمی شود زیرا این قطعات کارایی لازم را در زمان کارکرد نداشته و به سرعت آسیب خواهند دید به همین دلیل اگر می خواهید قطعات گریدر کوماتسو اصلی را تهیه کنید به شما فروشگاه پارت یدک راهسازی را معرفی می کنیم.

انواع لوازم یدکی گریدر کوماتسو

گریدر ها در انواع  مختلفی به تولید می رسند. به طور کلی تقسیم بندی گریدر ها بر اساس ابعاد، نوع موتور، اندازه تیغه، مفصلی بودن ، نوع تیغه و قابلیت کمرشکنی در انواع ختلف ی باشند. گریدر ها از نظر موتور در انواع موتور دار و بدون موتور هستند. گریدر های بدون موتور انواع قدیمی این ماشین هستند که ابتدا موتور نداشتن و این گریدر ها امروزه به ندرت مورد استفاده قرار می گیرند. گریدر های موتور دار ، گریدر های جدیدی هستند که دارای موتور بوده و کارکردن با آن راحت است. گریدر ها در انواع وزن های مختلف به تولید می رسند که در وزن های 9 ، 12، 15 و 20 تن می باشند که هر یک از این ماشین ها برای عملیات عمرانی مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. معمولا از گریدر برای هموار سازی و شیب دهی به سطوح زمین استفاده می شود اما از انواع بزرگتر این ماشین برای سطوح بزرگتر می توان بهره برد. انواع لوازم یدکی گریدر کوماتسو عبارتند از :

  • شاسی و بدنه
  • تیغه
  • سیستم حرکتی
  • محفظه نگهداری و کنترل سوخت
  • چرخ
  • کلاج و ترمز

 1

کاربرد قطعات گریدر کوماتسو

گریدر ها دارای کاربرد های مختلفی هستند و برای این که کاربرد قطعات گریدر کوماتسو را بدانیم ابتدا نیاز است با کاربرد گریدر اشنا شویم کاربرد گریدر عبارتند از :

  • مسطح کردن سطوح جاده‌
  • برف روبی
  • شیب‌ سازی با زوایای مختلف
  • پخش مواد خاکی روی سطح
  • تنظیم شانه جاده‌ ای

 یکی از مهم ترین لوازم یدکی گریدر کوماتسو ، تیغه است. تیغه ی یریدر قابلیت تنظیم داشته و در زوایای مختلف قرار می گیرد. برخی از گریدر ها مجهز به تیغه ی دوم نیز می باشند. برای کار های معدنی از این تیغه می توان استفاده کرد. به طور کلی از گرید به عنوان تسطیح کننده جاده و ناهمواری های آن استفاده می شود همچنین برای شیب دهی به زمین نیز از این ماشین استفاده می کنند. هر یک از قطعات گریدر نقش سازنده ای در این ماشین دارند و به همین دلیل باید بهترین این قطعات را انتخاب کنید.

نگهداری از لوازم یدکی گریدر کوماتسو

برای این که نیاز کمتری به خرید قطعات گریدر کوماتسو داشته باشیم و بتوانیم از لوازم یدکی گریدر کوماتسو تا حداکثرعمر مفید آن استفاده کنیم نیاز است که به نکاتی در نگهداری این قطعات توجه داشته باشیم. استفاده از گریدر در شرایط بسیار سخت و استفاده ی غیر اصولی از آن موجب می شود که این ماشین با مشکل قطعه روبرو شود. انجام سرویس های دوره ای می تواند از بروز مشکلات جدی در این ماشین جلوگیری کند. در صرتی که نیاز به خرید لوازم یدکی گریدر کوماتسو دارید از طریق سایت پارت یدک راهسازی می توانید در زمان کوتاه خرید قطعات گریدر کوماتسو اصلی را انجام دهید. این مجموعه بهترین خدمات دهی را به شما ارائه خواهد داد.

فروش لوازم یدکی گریدر کوماتسو

کمپانی کوماتسو یکی از معتبرترین شرکت های تولید قطعه در کشورمان است که انواع ماشین آلات عمرانی و قطعات یدکی آن را به تولید می رساند. قطعات کوماتسو از مواد اولیه ی مرغوب و طی مراحل اصولی و با تکنولوژی پیشرفته به تولید رسیده اند بنابراین این قطعات می تواند بهترین انتخاب برای خرید قطعه می باشد. برند های معتبر جهانی که دارای فروش بالایی هستند ، مورد رضایت مصرف کنندگان قرار گرفته اند و از این رو خرید این قطعات توصیه می شود. کوماتسو نیز با تکیه بر دانش و فناوری روز دنیا ، قطعاتی با کارایی عالی و دوام بالا را به تولید رسانده و توانسته محصولاتش را به سراسر جهان ارائه دهد. در کشور ما محصولات کوماتسو توسط تعداد کمی از فروشندگان قطعه ارائه می شود. مرکز پارت یدک راهسازی یکی از این مراکز است که قطعات اصلی کوماتسو را ارائه می کند و توانسته بخشی از بازار قطعات خارجی را تامین نماید. فروش لوازم یدکی گریدر کوماتسو توسط مرکز پارت یدک راهسازی انجام می گیرد و این مجموعه فروش انواع قطعات ماشین آلات راهسازی را ارائه می نماید. محصولات مرکز پارت یدک راهسازی شامل لوازم یدکی گریدر کوماتسو و سایر برند ها است همچنین قطعات بیل مکانیکی ، لیفتراک، لودر و سایر ماشین آلات راهسازی توسط این مجموعه ارائه می شود.

https://partyadakrahsazi.com/

1234567