امروز چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 ساعت 13 : 26 دقیقه
زغال لیمو با کیفیت: سالارسوز جنوب

زغال لیمو با کیفیت

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | پنجشنبه 18 اسفند 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

برای تهیه ی زغال دیگر نیازی به درست کردن آتش نیست و امروزه تولید کنندگان زیادی به تولید زغال می پردازند که می توانید از این زغال های آماده استفاده کنید. در گذشته افراد برای تهیه ی زغال با جمع آوری چوب و آتش زدن آن، زغال درست می کردند اما امروزه با پیشرفت شهر نشینی و شرایط زندگی جوامع امروزی، این امکان وجود ندارد که بتوان به این روش ، زغال ها را تهیه کرد. اما از ان جایی که استفاده از زغال رواج بالایی دارد و افراد برای مصارف مختلف از قبیل گرم کردن و پخت غذا از زغال استفاده می کنند، زغال ها در انواع آماده در بازار به فروش می رسند. زغال ها با توجه به روش تولید ، نوع چوب درخت ، ابعاد و... در انواع مختلفی دسته بندی می شوند. زغال لیمو یکی از انواع زغال هایی است که برای مصارف مختلف می توان از آن استفاده کرد. زغال لیمو مرغوب و با کیفیت بوده و می تواند برای هر گونه مصارفی مناسب باشد زیرا این زغال بادوام دارای ویژگی های از قبیل حرارت بالا، بدون بو و دود، زود اشتعال و... می باشد. زغال لیمو دارای انواع مختلفی است که یکی از انواع آن زغال لیمو سکه ای است. زغال لیمو سکه ای نوعی از زغال هایی است که شکل مکعب دارند و این زغال ها را می توانید به راحتی در مراکز فروش زغال بیابید.

مرکز سالارسوز جنوب یکی از مراکز معتبر فروش زغال لیمو و انواع زغال ها در مدلهای متنوع است و صاحبین کافه ها و رستوران های سنتی می توانند جهت تامین زغال مصرفی مجموعۀ خود ، خرید زغال لیمو و سایر زغال ها را از طریق این مجموعه انجام دهند.

ذغال لیمو سکه ای

زغال لیمو چیست؟

زغال لیمو، زغالی است که از چوب درختانی همچون لیمو ، پرتقال ، نارنج و سایر مرکبات به دست می آید. این زغال دارای تراکم بالایی است و مدت زمان زیادی روشن می ماند. زغال لیمو از با کیفیت ترین زغال های موجود در بازار است که افراد زیادی از آن استفاده می کنند. انواع زغال های لیمو از جمله زغال لیمو سکه ای دارای کیفیت بسیار خوبی هستند و می توانند برای مصارف مختلف خرید زغال لیمو انجام گیرد. از جمله مشخصات زغال لیمو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حرارت بالا
  • دوام بالا
  • جرقه نداشتن هنگام سوختن
  • خاکستر کم
  • زود سرخ شدن
  • دیر خاموش شدن

زغال لیمو سکه ای چیست؟

زغال لیمو سکه ای یکی از انواع زغال لیمو است که به شکل مکعبی می باشد. زغال های لیمو سکه ای با توجه به کیفیت، روش تولید، جنس چوب و... دارای قیمت های مختلفی می باشد. زغال لیمو سکه ای دارای مدت زمان سوخت در حدود دو برابر می باشد. این زغال ها کمترین خاکه را دارند. برای خرید زغال لیمو با کیفیت بالا به سایت مجموعۀ سالارسوز جنوب مراجعه کنید این مجموعه بهترین زغال ها را به شما ارائه می دهد.

انواع زغال لیمو

پیش از معرفی زغال لیمو در ابتدا به معرفی انواع زغال ها می پردازیم. زغال ها در انواع سنتی و صنعتی تقسیم بندی می شود که زغال چوب همان زغال چوب است. زغال صنعتی به زغال فشرده و یا زغال چینی می گویند. همان طور که می دانیم از سوخت چوب ، زغال به دست می آید اما امروزه به دلیل تولید گسترده ی زغال ، در کوره های صنعتی ، زغال ها ساخته می شوند که این زغال ها را با نام زغال صنعتی می شناسند. زغال های فشرده نیز از خاک اره و پوست گردو به دست می آید که این مواد با هم ترکیب شده و زغال ها تولید می شوند. در بازار این دو نوع زغال به فروش می رسند و افراد برای مصارف مختلف خرید زغال لیمو و سایر زغال ها را انجام می دهد زیرا هر یک از این دسته بندی ها نیز شامل انواع زغال ها می باشد.

1

مراحل پخت ذغال لیمو به چه صورت است؟

مرحله اول :

در این مرحله از تولید زغال لیمو ، به چوب ها حرارت داده می شود که این کار در کوره ها انجام می گیرد و مرحله سفت شدن چوب در محیط خلع کوره است تا بتوان چوب ها را برای مراحل بعدی آماده نمود. مراحل تولید زغال نقش مهمی در کیفیت آن دارد به همین دلیل است که باید هر مرحله به شکل کنترل شده و اصولی انجام شود.

مرحله دوم :

مرحله ی دوم از آماده سازی زغال لیمو سکه ای ، مرحله اسید زدایی از چوب است که در این مرحله اسید زدایی تحت دمای تحقیقات انجام می گیرد. همچنین در این مرحله سرکه گیری اولیه از چوب انجام می گیرد تا چوب ها برای تولید زغال آماده سازی شوند.

مرحله سوم:

در مرحله ی سوم اسید زدایی تا در صد خلوص 60 درصد انجام می شود. در این مرحله اسید زدایی با کربونیزاسون اولیه تا دمای 200 درجه انجام می گیرد. بسیار مهم است که هر یک از مراحل با دقت بالایی انجام گیرد تا بتوان زغال هایی مرغوب و باکیفیتی را به تولید رساند.

مرحله چهارم :

در مرحله ی بعدی مرحله گاز زدایی است که گاز ها به فیلتر ورود پیدا می کنند و کندامس می شوند. در واقع کندامس به معنای تبدیل مایع شدن است.

مرحله پنجم:

در مرحله ی آخر نیز پس از انجام گاز زدایی ، مرحله ی دمای انتهایی کربونیزاسیون از تولید زغال ها انجام می گیرد. در نهایت زغال ها آماده می گردد و توزیع می شود.

فروش زغال لیمو به صورت اینترنتی

در صورتی که قصد خرید زغال لیمو سکه ای را دارید ، می توانید به جای اینکه به دنبال فروشگاه های زغال بگردید، به صورت آنلاین خریدتان را انجام دهید. روش خرید زغال لیمو به صورت اینترنتی بسیار آسان است و افراد از فروشگاه ها در مناطق دور تر نیز می توانند خریدشان را به راحتی انجام دهند. محصولات سالارسوز جنوب دارای کیفیت های بسیار بالایی هستند و در نوع مرغوببه شما ارائه می شوند. همچنین تنوع بالایی از زغال ها درنظر گرفته شده است که شامل زغال لیمو سکه ای ، زغال کبابی، زغال سفید، زغال مرکبات، زغال سکه ای و...می باشد و می توانید به راحتی زغال های مورد نظر خود را تهیه نمایید. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما در این مجموعه تماس حاصل فرمایید تا اطلاعات لازم به شما ارائه شود و بتوانید بهترین خرید زغال لیمو را تجربه کنید. فروش زغال ها با قیمت عمده انجام می گیرد و این زغال ها را به صورت مستقیم و بی واسطه دریافت می کنید. در صورتی که می خواهید خرید زغال لیمو را انجام دهید به سایت مجموعۀ سالارسوز جنوب مراجعه کنید و انواع زغال های با کیفیت و مرغوب را تهیه نمایید.

زغال لیمو سفره خانه ای (کنده)

روش های تولید زغال لیمو

  • تولید زغال لیمو به روش سنتی

تولید زغال لیمو به روش سنتی چوب ها در کوره های سنتی و دربسته قرار گرفته و با آتش زدن چوب ها، زغال لیمو به تولید می رسد و این زغال ها در ابعاد مختلف جمع آوری و عرضه می شود.

  • تولید زغال لیمو به روش صنعتی

در تولید زغال لیمو به روش صنعتی  از کوره های چهار جداره استفاده می شود و اتلاف حرارتی در این نوع تولید ایجاد نمی شود و معمولا این روش رایج بوده زیرا از آلودگی ها جلوگیری کرده و می توان تولید زغال لیمو سکه ای را به صورت گستره تر انجام داد.  

 https://2khanshop.com/

1234567